در حال بارگذاری ...
امروز جمعه و فردا شنبه

«خنکای ختم خاطره» در دو اجرای ویژه به صحنه می رود

نمایش « خنکای ختم خاطره » به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ روز جمعه ۷ دی ماه و شنبه ۸ دی اجرای ویژه خواهد داشت.

به گزارش ایران تئاتر  با توجه به اتمام تمامی بلیت‌های پایان هفته و استقبال تماشاگران، نمایش « خنکای ختم خاطره » به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ روز جمعه 7 دی ماه ساعت 22 و شنبه 8 دی ساعت 20 برای علاقمندان اجرای ویژه خواهد داشت.
فاطمه معتمدآریا، حمیدرضا آذرنگ، علی سلیمانی، مرتضی آقاحسینی، مجید رحمتی، امین میری، بهنام شرفی، پریا وزیری ، سارا شاهرودیان، امید سلیمی، هیراد آذرنگ، ماهرخ لک بازیگران این اثر هستند.
« خنکای ختم خاطره » تا 21 دی ماه ساعت 20 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.
خلاصه داستان « خنکای ختم خاطره» از زبان نویسنده: « پس از سال‌ها سربازی از زیر خاک زنده بیرون می‌آید و تنها نشانی‌اش نامِ بی‌نشانِ اوست ... یوسف. حالا گروهی به دنبالِ یوسف گمشده‌ها می‌گردند. »
وحید لک (مجری طرح و مدیرتولید)، رضا مهدی‌زاده (طراح صحنه)، الهام شعبانی (طراح لباس)، همراز بیان (طراح پوستر)، عباس عباسی (طراح گریم)، محمدجواد طالبی (موسیقی)، یوسف عبدالرضایی (عکس)، محمد گودرزیانی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، احسان دلدار (مدیر هماهنگی اجرا)، امیرعلی پریز (مدیر صحنه)،راضیه اسماعیلی (منشی‌صحنه)، آوا فیاض (مدیر تبلیغات و مشاور رسانه‌) و فواد خراباتی (مدیر روابط‌عمومی) ، فرزین طاهری (مستندساز) پیام نیکخواه (عکس پشت‌صحنه) عوامل این نمایش هستند.

 




مطالب مرتبط

به مناسبت اول اردیبهشت و بزرگداشت روز سعدی

نمایش «اسب قاتلین» با تخفیف ویژه دانشجویی میزبان تماشاگران می‌‎شود
به مناسبت اول اردیبهشت و بزرگداشت روز سعدی

نمایش «اسب قاتلین» با تخفیف ویژه دانشجویی میزبان تماشاگران می‌‎شود

«اسب قاتلین»، اثر نمایشی گروه تئاتر اردی‌بهشت شیراز به مناسبت روز بزرگداشت سعدی به مدت یک هفته با تخفیف ویژه دانشجویی میزبان تماشاگران خواهد بود.

|

گفت‌وگو با امیر خواجه میرکی‌پور

«اسب قاتلین» به تماشاگران احترام می‌گذارد
گفت‌وگو با امیر خواجه میرکی‌پور

«اسب قاتلین» به تماشاگران احترام می‌گذارد

امیر خواجه میرکی‌پور، بازیگر و مدیر اجرایی نمایش «اسب قاتلین» درباره این اثر می‌گوید «اسب قاتلین» برای تماشاگرانش احترام خاصی قائل است. تک تک میزانسن‌ها، بازی‌ها و دیالوگ‌ها مهندسی شده و بیش از اینکه به گیشه فکر کند به احترام تماشاگر تولید شده است.

|

نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت
نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت

امین‌رضا نوشین*: نقد ادبی و هنری فرمالیستی، چه آنچه مربوط به ادوار اولیۀ ظهور این نوع از نقد بود و چه آنچه بعداً ظهور یافت، پس از در پیش گرفتن نوعی فروکاست‌‍‌گرایی، با تمرکز بیش‌ازاندازه بر فرم ...

|

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن
نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن

علیرضا نراقی: با تحولات تئاتر معاصر مفهوم میزانسن به‌مثابه امری بنیادین در هنر نمایش، دچار دگرگونی ماهوی شد. این بدان معنا نیست که میزانسن جایگاه و اهمیت خود را در ظهور یک اجرا از دست داد، بلکه تئاتر ...

|

نظرات کاربران