در حال بارگذاری ...
 از تاریخ
 تا تاریخ
 
پیمان قیاسی کارگردان نمایش «خروس» در گفت‌وگو با ایران تئاتر عنوان کرد

بازیگران افغان بی‌حاشیه‌ترین بازیگرانی بودند که با آن‌ها کار کردم
پیمان قیاسی کارگردان نمایش «خروس» در گفت‌وگو با ایران تئاتر عنوان کرد

بازیگران افغان بی‌حاشیه‌ترین بازیگرانی بودند که با آن‌ها کار کردم

ایران تئاتر:پیمان قیاسی کارگردان نمایش «خروس» که این متن را با تعدادی از بازیگران افغانی‌تبار در اداره تئاتر روی صحنه برده، گفت: به جرات می‌توانم بگویم که اجرای این اثر واقعا برایم لذت‌بخش بود چراکه با بازیگرانی بی‌حاشیه، منظم و طالبِ یادگیری روبرو بودم و خوشحالم که نتیجه ...


نگاهی به نمایش  «رقص کاغذ پاره‌ها» به کارگردانی محسن زر آبادی پور

شگردهای لحظه‌ای، تاوان‌های بلند مدت
نگاهی به نمایش «رقص کاغذ پاره‌ها» به کارگردانی محسن زر آبادی پور

شگردهای لحظه‌ای، تاوان‌های بلند مدت

ایران تئاتر، کیارش وفایی: روابط بین انسان‌ها می‌تواند تاثیرات بسیاری در بین جوامع بشری و سایر داشته‌های این جهان داشته باشد. تاثیراتی که این توانایی را دارند که در ازای شکل گیری یک رابطه و یا حتی فسخ آن سرنوشت بشریت را در ثانیه‌ای جا به جا کرده و مختصاتی جدید را برایش تعریف ...


گفتگو با محسن زر آبادی پور کارگردان نمایش «رقص کاغذ پاره‌ها»

اولویت یک اثر نزدیک شدن به ذهن مخاطب است
گفتگو با محسن زر آبادی پور کارگردان نمایش «رقص کاغذ پاره‌ها»

اولویت یک اثر نزدیک شدن به ذهن مخاطب است

ایران تئاتر: زمانی که از روابط انسانی حرف به میان می‌آید باید آگاه بود که به طور حتم این خصیصه و موضوع ارتباطی مستقیم با جهان، اجتماع و پیرامون انسان‌ها دارد. زیرا که اهمیت رابطه در گستردگی و پهناوری برای ایجاد اتفاقی تازه است. حال با این تعریف می‌توان اندازه و مقیاس آن را به ...


گفتگو با فرینا مهرآذر کارگردان نمایش «کسوف»

تمام داستان‌های روایت شده از جنگ به نوعی ضدجنگ است
گفتگو با فرینا مهرآذر کارگردان نمایش «کسوف»

تمام داستان‌های روایت شده از جنگ به نوعی ضدجنگ است

ایران تئاتر: در جهان پهناور هر عنصری که وجود دارد می‎تواند تاثیر مستقیم و یا غیرمستقیم بر سرنوشت بشریت به طور مستقیم و یا غیرمستقیم داشته باشد. لذا بررسی هر عنوان و اطلاعات داشتن در مورد آن این امکان را پیش می‌آورد که با آگاهی بیشتری به دلیل حضور آن توجه داشت. حال در میان ...


گفت‌وگو با منیژه داوری،کارگردان نمایش «اندر حکایت یوسف و زلیخا»

افرادی که از تئاتر ملی حمایت می‌کنند، انگشت‌شمارند
گفت‌وگو با منیژه داوری،کارگردان نمایش «اندر حکایت یوسف و زلیخا»

افرادی که از تئاتر ملی حمایت می‌کنند، انگشت‌شمارند

ایران تئاتر: با وجود قدمت و پیشینه غنی و پربار نمایش ایرانی، این گونه‌ی نمایشی هنوز در کشور ما به عنوان خاستگاه اصلی آن مهجور و کم‌مخاطب است. با وجود این، جای خوش‌بختی است میان هنرمندان هنرهای نمایشی،گاهی جوانانی پیدا می‌شوند که با عشق و علاقه و ارادت به نمایش‌های ملی و ...


نگاهی به پیدایش اولین متولی تئاتر (بخش پایانی)

ادارهٔ هنرهای دراماتیک نخستین گام تئاتر ایران برای جهانی‌شدن
نگاهی به پیدایش اولین متولی تئاتر (بخش پایانی)

ادارهٔ هنرهای دراماتیک نخستین گام تئاتر ایران برای جهانی‌شدن

ایران تئاتر، پیمان شیخی: یکی از اتفاقات مهم که طی دههٔ سی برای هنر تئاتر کشورمان شکل گرفت، ایجاد ادارهٔ هنرهای دراماتیک یا ادارهٔ برنامه‌های تئاتر بود. متن پیش رو قسمت سوم مقاله‌ای است که به تاریخچه این رویداد در تئاتر کشور می‌پردازد.


نگاهی به پیدایش اولین متولی تئاتر(بخش دوم)

ادارهٔ هنرهای دراماتیک نخستین گام تئاتر ایران برای جهانی شدن
نگاهی به پیدایش اولین متولی تئاتر(بخش دوم)

ادارهٔ هنرهای دراماتیک نخستین گام تئاتر ایران برای جهانی شدن

ایران تئاتر، پیمان شیخی: یکی از اتفاقات مهم که طی دههٔ سی برای هنر تئاتر کشورمان شکل گرفت، ایجاد ادارهٔ هنرهای دراماتیک یا ادارهٔ برنامه های تئاتر بود. متن پیش رو قسمت دوم مقاله ای است که به تارخچه این رویداد در تئاتر کشور می پردازد.


نگاهی به پیدایش اولین متولی تئاتر

ادارهٔ هنرهای دراماتیک نخستین گام تئاتر ایران برای جهانی شدن
نگاهی به پیدایش اولین متولی تئاتر

ادارهٔ هنرهای دراماتیک نخستین گام تئاتر ایران برای جهانی شدن

ایران تئاتر، پیمان شیخی: یکی از اتفاقات مهم که طی دههٔ سی برای هنر تئاتر کشورمان شکل گرفت، ایجاد ادارهٔ هنرهای دراماتیک یا ادارهٔ برنامه های تئاتر بود. مقاله پیش رو نگاهی به تاریخچه این رویداد در تئاتر کشور دارد.


۱ ۲  ۳ »
۱۲ از ۲۶ نتیجه
۱ از ۳ صفحه
نتایج در هر صفحه: ۱۲۲۴۳۶۴۸۶۰