در حال بارگذاری ...
 از تاریخ
 تا تاریخ
 
گفت وگو با امین میری کارگردان نمایش «شلتر» در فجر 36

فضاسازی در شلتر مهم تر از دکور است
گفت وگو با امین میری کارگردان نمایش «شلتر» در فجر ۳۶

فضاسازی در شلتر مهم تر از دکور است

ایران تئاتر: نمایش «شلتر» در گونه تئاترمستند ارزیابی می شود . تئاتر مستندی که به دنبال طرح معضلات و چالش های مربوط به زنان و چرایی مسائل و مشکلات آن ها است . امین میری کارگردان جوان نمایش که پیش از آن هم نمایش مستند «احساس آبی مرگ» به نویسندگی سجاد افشاریان را کارگردانی کرده ...

رویدادها |

نقد  «شلتر» نمایش حاضر در فجر36

نمایشی که مسئولین باید به دیدن آن بنشینند
نقد «شلتر» نمایش حاضر در فجر۳۶

نمایشی که مسئولین باید به دیدن آن بنشینند

ایران تئاتر_سید علی تدین صدوقی : شلتر اصطلاحی است که برای پناهگاه‌ها و مکان‌هایی که افراد بی‌خانمان در آنجا زندگی می‌کنند بکار می‌برند. شلتر به معنی پناه است. نمایش در خصوص تعدادی از زنان بی‌پناه و کارتون خواب است که در یک شلتر گرد هم جمع شده‌اند.

رویدادها |

نگاهی به نمایش «قند خون»

روبرویی با تکه‌ای از واقعیت
نگاهی به نمایش «قند خون»

روبرویی با تکه‌ای از واقعیت

ایران تئاتر،کیوان اسماعیلی: نمایش «قند خون» که نوشته و کارگردانی لیلی عاج است، شعار نمی دهد، فریبت نمی دهد، تنها با تکه‌ای از واقعیت روزگار مردمانی روبرویت می‌کند که همین‌جا و در همین سرزمین و در کنارمان زندگی می‌کنند.

رویدادها |

به بهانه «قند خون» نمایش حاضر در فجر36

آینده قابل ‌واگذاری نیست
به بهانه «قند خون» نمایش حاضر در فجر۳۶

آینده قابل ‌واگذاری نیست

ایران تئاتر، اردشیر شیرخدایی*: «قند خون»، نمایش متعهد و با اهمیتی است. ایده شکل‌گیری آن تعطیلی کارخانه قند ورامین و بی‌کاری کارگرانش و تبعات مخوف آن بر زندگی این قشر زحمتکش و خانواده‌های ایشان است.

رویدادها |

گفت و گو با لیلی عاج کارگردان «قند خون» نمایش حاضر در فجر36

با افتخار می گویم که یک کارگرزاده ام
گفت و گو با لیلی عاج کارگردان «قند خون» نمایش حاضر در فجر۳۶

با افتخار می گویم که یک کارگرزاده ام

ایران تئاتر: این روزها گروه پراکسیس، نمایشی را به روی صحنه برده است که می خواهد حرف دل این روزهای بسیاری از کارگرانی را بزند که به دلیل تعطیلی کارخانه های صنعتی، با مشکلات متعددی روبرو شده اند.

رویدادها |

گفتگو با الهام شعبانی بازیگر و طراح لباس نمایش «قند خون» در فجر36

همیشه در بازیگری خودم را به جای شخصیت واقعی قرار می‌دهم
گفتگو با الهام شعبانی بازیگر و طراح لباس نمایش «قند خون» در فجر۳۶

همیشه در بازیگری خودم را به جای شخصیت واقعی قرار می‌دهم

ایران تئاتر: دنیای نمایش برای بهره گرفتن از جریان‌های متداول روز مسائل بسیاری را در داستان‌ها و روایت‌های خود به کار می‌گیرد تا بتواند همگام با مردم جوامع قدم بر دارد. حال این اتفاق از مسائل فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی سرچشمه می‌گیرد تا مخاطب بتواند با داشتن تونع در ...

رویدادها |

نقد «هفت عصر هفتم پاییز» نمایش حاضر در فجر36:

واگویه هایی از تلخی جنگ
نقد «هفت عصر هفتم پاییز» نمایش حاضر در فجر۳۶:

واگویه هایی از تلخی جنگ

ایران تئاتر- رضا آشفته:«هفت عصر هفتم پاییز» نمایشی از ایوب آقاخانی است که امروز در سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ساعت ۱۸ و ۲۰:۳۰ در تالار چهارسو مجموعه تئاترشهر به صحنه می رود؛ به همین بهانه نقد این نمایش را بازنشر می کنیم.

رویدادها,نقد,برگزیده |

گفت وگو با امیر حسن دوانی طراح صحنه نمایش هفت عصر هفتم پاییز در فجر 36:

اشیاء دارای روح هستند و استفاده از آنها در دکور به باور پذیری فضای نمایش کمک می کند
گفت وگو با امیر حسن دوانی طراح صحنه نمایش هفت عصر هفتم پاییز در فجر ۳۶:

اشیاء دارای روح هستند و استفاده از آنها در دکور به باور پذیری فضای نمایش کمک می کند

ایران تئاتر:دفاع مقدس و زندگی سردارانش پتانسیل های زیادی در جهت استفاده در هنرهای نمایشی دارند . نمایش هفت عصر هفتم پاییز نمایش کم شخصیتی است. در این نمایش به سال های بعد از دوران جنگ (۱۳۶۹) پرداخته شده است و شروع داستان چالش های بین زن و شوهری بعد از سال های جنگ است.

رویدادها,خبرهای تولیدی 1 |

گفت وگو با آنکیدو دارش آهنگساز و طراح صدای نمایش هفت عصر هفتم پاییز حاضر در فجر36:

اجرای موسیقی زنده در صحنه باید شخصیت داشته باشد
گفت وگو با آنکیدو دارش آهنگساز و طراح صدای نمایش هفت عصر هفتم پاییز حاضر در فجر۳۶:

اجرای موسیقی زنده در صحنه باید شخصیت داشته باشد

ایران تئاتر:نمایش هفت عصر هفتم پاییز نمایش کم شخصیتی است. در این نمایش به سال های بعد از دوران جنگ (۱۳۶۹) پرداخته شده است و شروع داستان چالش های بین زن و شوهری بعد از سال های جنگ است.

رویدادها |

نقد هفت عصر هفتم پاییز نمایش حاضر در فجر36:

نامه هایی از لابلای تاریخ خونین سر افراز
نقد هفت عصر هفتم پاییز نمایش حاضر در فجر۳۶:

نامه هایی از لابلای تاریخ خونین سر افراز

ایران تئاتر_سید علی تدین صدوقی : نمایش هفت عصر هفتم پاییز برداشت دراماتیکی است از نامه‌های شهید محمد جهان‌آرا و تعدادی از شهدای دفاع مقدس است در روزهای دردناک اوایل جنگ و اشغال خرمشهر توسط رژیم بعثی صدام و مقاومت مردم و سپاه و بسیجیان و ارتش و درنهایت سقوط خرمشهر.

رویدادها,خبرهای تولیدی 1 |

نقد ارمغان بهداروند بر  «هفت عصر هفتم پاییز» نمایش حاضر در فجر36:

جنگ فقط جنگ نیست
نقد ارمغان بهداروند بر «هفت عصر هفتم پاییز» نمایش حاضر در فجر۳۶:

جنگ فقط جنگ نیست

ایران تئاتر_ارمغان بهداروند:« غلبه ی مولف بودن ایوب آقاخانی در سومین حلقه از پرتره های جنگی اش بر نقش کارگردانی اش به شدت مشهود است. مولف با خردمندی و به مدد اندک شخصیت های داستان، کانون روایت خود را بر تشریح جنبه های فکری و فضیلت های قهرمانِ غایب متمرکز می نماید و در این ...

رویدادها,نقد,برگزیده,خبرهای تولیدی 1 |

۱ ۲  ۳  ۴ »
۱۲ از ۷۴ نتیجه
۱ از ۷ صفحه
نتایج در هر صفحه: ۱۲۲۴۳۶۴۸۶۰