در حال بارگذاری ...
 از تاریخ
 تا تاریخ
 
نگاهی به آثار حاضر در بخش مرور سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

بخش مرور؛ فرصتِ دوباره تماشاگران و گروه‌های تئاتر
نگاهی به آثار حاضر در بخش مرور سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

بخش مرور؛ فرصتِ دوباره تماشاگران و گروه‌های تئاتر

ایران تئاتر- سروش آناهیتا: با این فرض که آثار حاضر در بخش مرور جشنواره تئاتر فجر انتخابی از بهترین‌های تئاتر کشور در طول سال است، این بخش را می‌توان فرصتی مناسب برای تماشاگرانی دانست که در زمان اجرای عمومی این آثار نتوانستند به تماشای این نمایش‌ها بنشینند.


مهین و مصطفی اسکویی به روایت هنرمندان در گفت‌وگو با ایران تئاتر

آکادمی آناهیتا؛ تئاتر خصوصی به معنای واقعی کلمه
مهین و مصطفی اسکویی به روایت هنرمندان در گفت‌وگو با ایران تئاتر

آکادمی آناهیتا؛ تئاتر خصوصی به معنای واقعی کلمه

ایران تئاتر- سروش آناهیتا: اگرچه مصطفی اسکویی نتوانست سالن تئاتر آناهیتا را که در سال ۱۳۳۷ با نمایش «اتللو» افتتاح کرد بیش از چند سال روی پا نگه دارد، اما نمی‌توان انکار کرد که او هنرمندی است که سالن خصوصی تئاتر به معنای واقعی کلمه را در ایران راه‌اندازی کرد.


محسن حسینی در گفت وگو با ایران تئاتر خبر داد

شاید قید نوبت اجرا را بزنم!
محسن حسینی در گفت وگو با ایران تئاتر خبر داد

شاید قید نوبت اجرا را بزنم!

محسن حسینی بازیگر ، کارگردان و تنوریسین با تجربه تئاتر سالها در آلمان تحصیل کرده است. او طی دهه های گذشته تجربه و دانش خود را در دو زمینه بازیگری و کارگردانی تقسیم کرده است. فرم کاری حسینی در کارگردانی تئاتر مبتنی بر رویا ، حرکت و پرفورمنس است . او سال قبل نمایش دیوان غربی – ...


بازیگر میهمان‌سرای دو دنیا:

هنرمندان شاخص جشنواره‌ها را نقد و تحلیل کنند
بازیگر میهمان‌سرای دو دنیا:

هنرمندان شاخص جشنواره‌ها را نقد و تحلیل کنند

محسن حسینی، بازیگر، طراح و کارگردان تئاتر، می‌گوید: در پایان هر جشنواره اتاق فکری با حضور تعدادی هنرمند و کارشناس شاخص تشکیل شود تا نواقص و دستاوردها بررسی گردد و بدانیم حاصل از برگزاری آن چه بوده است.


نگاهی به نمایش «دیوان غربی شرقی» به کارگردانی محسن حسینی

تئاتر بینافرهنگی و ابهامات و ضرورت‌های اجرایی آن
نگاهی به نمایش «دیوان غربی شرقی» به کارگردانی محسن حسینی

تئاتر بینافرهنگی و ابهامات و ضرورت‌های اجرایی آن

نمایش کلاژی‌ست از مهارت‌های مختلف اجرایی بر صحنه که بر بسترهای مختلف فرهنگی و حتی رسانه‌ای ارائه می‌شود. بر اساس ذات و هدف نهایی این نمایش، گاهی نیز امر زبانی دست‌مایه‌ پیشبرد آن قرار می‌گیرد. در نهایت این اثر برخلاف تئاترهای مرسوم معطوف به یک هدف دراماتیک نیست. هدف همان ...


۱ ۲ »
۱۲ از ۱۶ نتیجه
۱ از ۲ صفحه
نتایج در هر صفحه: ۱۲۲۴۳۶۴۸۶۰