در حال بارگذاری ...
 از تاریخ
 تا تاریخ
 
نگاهی به نمایش «بی‌پدر» به کارگردانی محمد مساوات

تابلو آخر، بی‌پدر
نگاهی به نمایش «بی‌پدر» به کارگردانی محمد مساوات

تابلو آخر، بی‌پدر

ایران تئاتر- سارا پورسرخ: «بی‌پدر» یک تابلو نقاشی است. تابلویی سرشار از لحظات ناب که پر از خرده‌تابلوهای گوناگون است. طراحی صحنه در این اثر خیره‌ کننده است و به نقاشی‌های کلاسیک می‌ماند.

رویدادها,برگزیده,یادداشت |

گفت وگو با محمد مساوات کارگردان نمایش «بی‌ پدر»

روایت استحاله گرگانی که می‌خواهند بز بشوند!
گفت وگو با محمد مساوات کارگردان نمایش «بی‌ پدر»

روایت استحاله گرگانی که می‌خواهند بز بشوند!

ایران تئاتر:محمد مساوات در نمایش «بی‌ پدر» تماشگر را به نوستالوژی دلهره آور داستان شنگول و منگول ارجاع می‌دهد؛ داستانی که برای اغلب ما ایرانی‌ها نام آشنا و خاطره انگیز است.

رویدادها,برگزیده,گفت‌و‌گو |

نقدی ساختارگرا پیرامون نمایش «بی پدر» نوشته و کار محمد مساوات

شب هول
نقدی ساختارگرا پیرامون نمایش «بی پدر» نوشته و کار محمد مساوات

شب هول

ایران تئاتر- رضا آشفته: «بی‌پدر» یک نمایش است، نمایشی که می‌خواهد نگاه خود را به یک داستان کودکانه نشان دهد. این بار از منظر بزرگسالان می‌شود این وضعیت غریب را به تماشا نشست.

رویدادها,نقد,برگزیده |

درباره نمایش «بیضایی» به کارگردانی محمد مساوات

یک گام تا زدن به سیم آخر
درباره نمایش «بیضایی» به کارگردانی محمد مساوات

یک گام تا زدن به سیم آخر

«بیضایی» سرشار از برهه‌ها و نکته‌های نبوغ‌آمیزی است که از دست تماشاگر‌های تفننی یا غیر حرفه‌ای تئاتر در می‌رود اما تئاترروهای حرفه‌ای این ظرایف را، که واجد دلالت‌های تیزهوشانه‌ای هستند، به خوبی در می‌یابند. مثلاً وقتی کلمه‌ها در دهان بازیگر سودابه با آن گریم ...

نقد,تئاتر,برگزیده |

۱ ۲ »
۱۲ از ۱۳ نتیجه
۱ از ۲ صفحه
نتایج در هر صفحه: ۱۲۲۴۳۶۴۸۶۰