در نقد و بررسی «بیله دیگ، بیله چغندر» مطرح شد یک سیاه ناب زنانه و یک متن خوشساخت در دوشنبههای نقد تئاتر رضا آشفته متن نمایشنامه بیله دیگ، بیله چغندر را تلفیقی از درام غربی و ایرانی دانست که در قالبی خوشساخت یک کمدی امروزی شده است.
در برنامه دوشنبههای نقد تئاتر «بیله دیگ، بیله چغندر» نقد و بررسی میشود برنامه دوشنبههای نقد تئاتر به بررسی نمایش «بیله دیگ، بیله چغندر» به نویسندگی داوود فتحعلیبیگی و کارگردانی منیژه داوری خواهد پرداخت.
منیژه داوری کارگردان نمایش «بله دیگ، بله چغندر» در گفتوگو با ایران تئاتر روایت دوقلوهای عاشق به شیوهای متقاوت منیژه داوری کارگردان نمایش «بله دیگ، بله چغندر» میگوید: حضور یک زن در نقش سیاه و شیوه متفاوت روایت داستان دو ویژگی مهم این نمایشنامه قدیمی است که پیش از این در هیچ ...
گفتوگو با منیژه داوری،کارگردان نمایش «اندر حکایت یوسف و زلیخا» افرادی که از تئاتر ملی حمایت میکنند، انگشتشمارند ایران تئاتر: با وجود قدمت و پیشینه غنی و پربار نمایش ایرانی، این گونهی نمایشی هنوز در کشور ما به عنوان خاستگاه اصلی آن مهجور و کممخاطب است. با وجود این، جای ...
یادداشت منیژه داوری؛ کارگردان نمایش «اندر حکایت یوسف و زلیخا» روایت متفاوت ازداستانی که بارها شنیده ایم ایران تئاتر: منیزه داوری کارگردان نمایش «اندر حکایت یوسف و زلیخا» درباره سبک و شیوه اجرایی اثر خود یادداشتی را در اختیار ایران تئاتر قرار داده است.
از امروز 17 اردیبهشت اجرا می شود اندر حکایت یوسف و زلیخا روی صحنه خانه نمایش نمایش "اندر حکایت یوسف و زلیخا" با کارگردانی منیژه ی داوری از یکشنبه هفدهم اردیبهشت ماه در خانه نمایش پذیرای تماشاگران است.