در حال بارگذاری ...
 از تاریخ
 تا تاریخ
 
بررسی نقش رسانه‌ها در توسعه تئاتر در گفت‌وگو با موثرین تئاتر استان‌ها (بخش دوم)

تاثیر انکارناپذیر رسانه‌ها در طرح مطالبات حرفه‌ای تئاتری‌ها
بررسی نقش رسانه‌ها در توسعه تئاتر در گفت‌وگو با موثرین تئاتر استان‌ها (بخش دوم)

تاثیر انکارناپذیر رسانه‌ها در طرح مطالبات حرفه‌ای تئاتری‌ها

ایران تئاتر- تعامل تئاتر با سایر رسانه‌ها به گفته مدیران تئاتر استان‌ها به قدری اهمیت دارد که چگونگی این ارتباط می‌تواند حتی در کیفیت آثار نمایشی تولید شده در هر استان تاثیر مستقیم داشته باشد و مهم‌تر آنکه رسانه‌ها همواره بهترین کمک کننده برای رسیدن به مطالبات حرفه‌ای‌ ...


بررسی نقش رسانه‌ها در توسعه تئاتر در گفت‌وگو با موثرین تئاتر استان‌ها ( بخش اول )

تعامل با رسانه‌ها رمزی که تئاتر ایران  را به کمال می‌رساند
بررسی نقش رسانه‌ها در توسعه تئاتر در گفت‌وگو با موثرین تئاتر استان‌ها ( بخش اول )

تعامل با رسانه‌ها رمزی که تئاتر ایران را به کمال می‌رساند

ایران تئاتر- تئاتر به مثابه یک رسانه با قدمتی به اندازه خلقت انسان، در دنیای مدرن امروزی به قدری نیازمند تعامل با سایر رسانه‌ها است که به عقیده بسیاری از هنرمندان این رشته عدم وجود تعامل میان هنر تئاتر و رسانه‌های امروزی ارتباط مستقیمی با هستی این هنر دارد.


نقش رسانه در توسعه تئاتر(هرمزگان)

تعامل تئاتری‌های  هرمزگان با صدا و سیما یک الگوی موفق برای همه
نقش رسانه در توسعه تئاتر(هرمزگان)

تعامل تئاتری‌های هرمزگان با صدا و سیما یک الگوی موفق برای همه

حسین کریمی رئیس انجمن نمایش استان هرمزگان می‌گوید: در نتیجه تعامل خوب گروه‌های تئاتری با سیما هرمزگان هر نمایشی که می‌خواهد اجرا شود گروه‌ها برای معرفی نمایش خود به یکی از پُرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی دعوت می‌شوند.


نقش رسانه در توسعه تئاتر(کهگیلویه و بویر احمد)

پرتال تئاتر استانی باعث پرداخت تخصصی به مقوله تئاتر شده است
نقش رسانه در توسعه تئاتر(کهگیلویه و بویر احمد)

پرتال تئاتر استانی باعث پرداخت تخصصی به مقوله تئاتر شده است

اردشیر کیانی رئیس انجمن نمایش کهگیلویه و بویر احمد اعتقاد دارد که پرتال تئاتر استانی یک منبع موثق کامل است و از روزی که فعالیت خود را شروع کرده، در استان ها نیز جدی تر دنبال شده و به همین دلیل رسانه ها به اتفاقات تئاتری بیشتر می پردازند.


بررسی نقش رسانه در توسعه تئاتر استان‌ها (استان آذربایجان غربی)

ارومیه؛ شهری با هزار تماشاگر بطور میانگین برای هر نمایش
بررسی نقش رسانه در توسعه تئاتر استان‌ها (استان آذربایجان غربی)

ارومیه؛ شهری با هزار تماشاگر بطور میانگین برای هر نمایش

محمد کاظمی‌پور رئیس انجمن نمایش آذربایجان غربی این استان را بواسطه داشتن امکانات مناسب سخت‌افزاری، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اجرای عمومی آثار شاخص تئاتر از سراسر کشور می‌داند.


بررسی نقش رسانه در توسعه تئاتر (استان خراسان رضوی)

رونق تئاتر در مشهد؛ تجربه‌ای دست‌یافتنی برای همه استان‌ها
بررسی نقش رسانه در توسعه تئاتر (استان خراسان رضوی)

رونق تئاتر در مشهد؛ تجربه‌ای دست‌یافتنی برای همه استان‌ها

جواد اشکذری رئیس انجمن نمایش خراسان رضوی یکی از مهم‌ترین دلائل اقبال مخاطبان از تئاتر در این استان را ایجاد یک تعامل حرفه‌ای میان اهالی تئاتر و اهالی رسانه‌ می‌داند که باعث ایجاد انگیزه‌ای زیادی در بین هنرمندان استان شده است.


بررسی نقش رسانه در توسعه تئاتر استان‌ها (استان تهران)

درگاه‌های استانی؛ ظرفیتی بزرگ، موثر و حرفه‌ای در تئاتر
بررسی نقش رسانه در توسعه تئاتر استان‌ها (استان تهران)

درگاه‌های استانی؛ ظرفیتی بزرگ، موثر و حرفه‌ای در تئاتر

امیرحسین شفیعی رئیس انجمن نمایش استان تهران درگاه‌های استانی در ایران تئاتر را فرصتی مناسب برای تولید اخبار، یادداشت‌ و نقد عنوان کرد که نیازهایی که یک رسانه تئاتر دارد را برطرف می‌کند.


بررسی نقش رسانه در توسعه تئاتراستان ها (خراسان جنوبی )

افزایش 400 درصدی تماشاگران تئاتر، نتیجه تعامل با رسانه‌ها است
بررسی نقش رسانه در توسعه تئاتراستان ها (خراسان جنوبی )

افزایش ۴۰۰ درصدی تماشاگران تئاتر، نتیجه تعامل با رسانه‌ها است

علی شریفی رئیس انجمن نمایش خراسان جنوبی گفت: از حدود دو سال پیش بعد از تولید خبرنامه، فروش آنلاین بلیط‌ها و پوشش خبرهای آثار نمایشی در رسانه‌ها مخاطب تئاتر در استان ما ۴۰۰درصد افزایش یافت و قطعا رسانه‌ها سهم زیادی در این رشد داشتند.


۱ ۲ »
۱۲ از ۱۳ نتیجه
۱ از ۲ صفحه
نتایج در هر صفحه: ۱۲۲۴۳۶۴۸۶۰