مروری بر زندگیِ تئاتریِ نیما دهقان (بخش پایانی)
از اینکه نتوانستم دوستم را حفظ کنم، پشیمانم
نیما دهقان جزو کارگردانهایی است که نیمه دوم دهه ۷۰ وارد تئاتر شد. ایران تئاتر در ادامه گفتوگوهای تاریخ شفاهی خود این بار سراغ این کارگردان رفته است.
نیما دهقان جزو کارگردانهایی است که نیمه دوم دهه ۷۰ وارد تئاتر شد. ایران تئاتر در ادامه گفتوگوهای تاریخ شفاهی خود این بار سراغ این کارگردان رفته است.
نیما دهقان از کارگردانهایی است که نیمه دوم دهه ۷۰ وارد تئاتر شد. به راحتی میتوانی رو به رویش بنشینی و کارش را نقد کنی. دهقان هم دنیای مردگان را دوست میدارد و هم به شهدا اعتقادی قلبی دارد.
نورالدین حیدریماهر در بخش دوم گفتگوی خود با ایران تئاتر از وضعیت گذشته و فعلی نمایشها، تفاوتهای دورههای مختلف و شانسهایی که در کار به او رجوع کرده، صحبت کرد.
ایران تئاتر در ادامه گفتوگوهای تاریخ شفاهی خود این بار پای صحبتهای نورالدین حیدریماهر تهیهکننده و مجری طرح تئاتر نشسته است.
ایران تئاتر در ادامه گفتوگوهای تاریخ شفاهی خود با هنرمندانِ تاثیرگذار تئاتر کشورمان، اینبار به سراغ رضا بهبودی رفته است، این مطلب آخرین بخش از گفتوگوی مفصل ما با این بازیگر است که در آن از بازی در آثار گوناگون، تدریس بازیگری و حضور در گروه تئاتر لیو گفته است.
تنها یک بناست که زیست شبانه را به خیابان بهشت هدیه میکند؛ بنایی قدیمی با نقش و نگارهایی زیبا و دنیایی خاطره از سالیان دور. تماشاخانه «سنگلج» یا به قول تئاتریهای نسلهای گذشته، تالار بیست و ...
ایران تئاتر در ادامه گفتوگوهای تاریخ شفاهی خود با هنرمندان تاثیرگذار تئاتر کشورمان به سراغ رضا بهبودی رفته است. این مطلب سومین بخش از گفتوگوی مفصل ما با این بازیگر است که در آن از بازی در آثار گوناگون در دهه نود گفته است.
ایران تئاتر در ادامه گفتوگوهای تاریخ شفاهی خود با هنرمندانِ تاثیرگذار تئاتر کشورمان، اینبار به سراغ رضا بهبودی رفته است، این مطلب دومین بخش از گفتوگوی مفصل ما با این بازیگر است که در آن از آغاز فعالیت حرفهای خود، کار در گروه تئاتر لیو و بازی در آثار چخوف سخن گفته ...