در حال بارگذاری ...
  • الیکا عبدالرزاقی:

    باید امضای خودم را پای اثر داشته باشم

    الیکا عبدالرزاقی، بازیگر و کارگردان نمایش «شاه لیر؛ روایتی آهنگین» که این روزها در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر است، گفت: در سالن با مخاطب ۱۲ تا ۱۸ ساله‌ای مواجه هستیم که شاید حتی نام شکسپیر را هم نشنیده باشد اما اجرای «شاه لیر» را می‌بیند، قصه را دنبال می‌کند و بعد درباره‌اش ...


    علیرضا ناصحی:

    نقش‌های پرتحرک و پویا را به بازی ایستا ترجیح می‌دهم

    علیرضا ناصحی این شب‌ها در تالار اصلی تئاتر شهر در نمایش «لیرشاه» روی صحنه می‌رود. او برای اجرای نقش کنت در این نمایش باید تغییر چهره دهد و به گفته خودش انگار در حال بازی به جای دو شخصیت است. ناصحی از بازی در نقش‌های پویا و پرتحرک لذت می‌برد و کنت هم یکی از همین نقش‌هاست.


    علی محمودی:

    هیچوقت روی صحنه شرمسار نبودم

    علی محمودی ۲۰ سال است که در گروه «تئاتر رادیکال ۱۴» با محمد مساوات همکاری می‌‌کند. او در دو نمایش «خانواده» و «بی‌پدر» از این کارگردان روی صحنه می‌رفت. محمودی مساوات را دوست و معلم خود می‌داند.


    کاظم هژیرآزاد:

    نوشتن همیشه مکمل بازیگری است

    کاظم هژیرآزاد می‌گوید بازیگری که درباره نقشش تحلیل نداشته باشد و آن را به نگارش درنیاورد، درک عمیقی از نقش پیدا نخواهد کرد. او تصمیم دارد، نوشته‌ها، تحلیل‌ها و خاطرات خود از اجرای نقش‌ها را به صورت کتاب منتشر کند.


    رامین سیاردشتی:

    تلاش کردیم به سمت کمدی مبتذل‌ نرویم

    رامین سیاردشتی در نمایش «رام کردن اسب چوبی» به کارگردانی سینا رازانی روی صحنه می‌رود. او همکاری‌های زیادی با این کارگردان داشته و حتی به دلیل تشابه جنس بازی به جای او بازی هم کرده است. همین اتفاق دلیلی برای شکل‌گیری همکاری دوباره میان این دو شده است.