در حال بارگذاری ...
امروز با پنجاه درصد تخفیف

«سیاوش در آتش» به روی صحنه می رود

نمایش «سیاوش در آتش» به نویسندگی مهدی میرباقری و کارگردانی مجید علم بیگی در پردیس تئاتر تهران به روی صحنه می رود.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «سیاوش در آتش» به کارگردانی مجید علم بیگی امروز با پنجاه درصد تخفیف در پردیس تئاتر خاوران به روی صحنه می رود.

این نمایش نوشته مهدی میرباقری و برگرفته از داستان سودابه و سیاوش شاهنامه است که مجید علم بیگی به سبک ایرانی آن را روی صحنه برده است.

محمد چاپاریان، احمد داودی، مریم رادپور، بهمن روزبهانی، مریم عسگری، مجید علم بیگی، حسن قدیمی از بازیگران این نمایش هستند.

همچنین گروه فرم و رقص این نمایش را آرزو احمدیان، طهور ازهدی، علیرضا اسدالهی، محمدحسین آذرگون، فرشید جوادی، محسن شاهب، صذف کشوری، زینب السادات میری، علی وارسته جونوشی تشکیل می دهند.

از دیگرعوامل این نمایش می توان به داود اسدالهی (طراح حرکت  ) ، وحید لاری (طراح صحنه و لباس(، رامین شاهین‌کار(آهنگساز ( ، پدرام رضوانی (طراح نور ( ،حامد زهیری (آواز (،  علی اسدی (نوازنده ( ، حسن قدیمی (دستیار کارگردان و برنامه ریز) ، مریم بهزادفر(منشی صحنه ( ، محمد جواد یعقوب‌زاده(مدیر تولید (  ، آزاده شفیعی (مشاور تبلیغات مجازی) نام برد.

«سیاوش در آتش» از 21 مهر تا 23 آبان هرروز به جز شنبه ها ساعت 19:30 در پردیس تئاتر تهران (خاوران) سالن داوود رشیدی به روی صحنه می رود.

علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند از طریق سایت تیوال ویا به صورت حضوری از گیشه اقدام فرمایند.




نظرات کاربران