در حال بارگذاری ...
دو قطعه کوتاه «من او هستم» و «رقص در چمدان» کاری از مهدی مشهور:

تا ساعاتی دیگر در جشنواره بین المللی مونولیت اسپانیا به روی صحنه می روند

دو قطعه کوتاه «من او هستم» و  «رقص در چمدان» کاری از گروه سایه و با طراحی و کارگردانی مهدی مشهور در جشنواره بین المللی مونولیت اسپانیا به روی صحنه می روند.

مهدی مشهور در گفتگو با ایران تئاتر گفت: جشنواره بین المللی مونولیت یک بخش از تئاتر استعدادهای درخشان است که تمرکز خود را بر نمایشهای آلترناتیو و تجربی گروههای اروپایی قرار داده و هر ساله یک کار از آسیا و یک کار از آمریکا نیز برای حضور در جشنواره انتخاب می شود.

وی افزود: تاکید این جشنواره بر انتقال مفاهیم و معنا در کوتاه ترین زمان است و بیشتر بر موزیک و حرکت بدن تمرکز دارد.

مشهور با اشاره به اجرای دو قطعه کوتاه «من او هستم» و «رقص در چمدان» از سوی گروه سایه در این جشنواره گفت: این دو قطعه 4 دقیقه ای قرار است در دو نوبت امروز و روز دوشنبه به روی صحنه روند.

وی افزود: با توجه به اینکه در ایران به مقوله بدن و رقص همانند اروپایی ها تسلط وجود ندارد لذا روی مفاهیم بیشتر کار کردیم و این بعد از کار را قوی تر به نمودیم.

مشهور در ادامه با معرفی دست اندرکاران این دو نمایش نیز گفت: در این نمایش ها، بنیامین اثباتى به عنوان مشاور کارگردان، سعید حسنلو  طراح صحنه و نور ، سارا رسولی مدیر بین الملل و سامان خلیلیان به عنوان مجرى طرح و شیوا مکى نیان و مینا زمان به عنوان بازیگر حضور دارند.

گفتنی است جشنواره بین المللی مونولیت از ٤ تا ١١ آبان در اسپانیا برگزار مى شود.

 




نظرات کاربران