در حال بارگذاری ...
افتخاری دیگر برای تئاتر ایران

«من او هستم» بهترین اثر نمایشی جشنواره مونولیت اسپانیا شد

ایران تئاتر: جشنواره بین المللی مونولیت اسپانیا با انتخاب قطعه «من او هستم» اثر مهدی مشهور عصر دیروز به کار خود خاتمه داد.

مهدی مشهور در پایان این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار ایران تئاتر گفت: جشنواره بین المللى استعدادهای درخشان (مونولیت) با حضورگروه هایی از اسپانیا، روسیه، ارمنستان، فرانسه، ایران و... از ٤ تا ١١ آبان در بارسلونای اسپانیا برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم، گروه سایه با دو قطعه کوتاه من او هستم و  رقص در چمدان که با ترکیبی از صدا و بدن بازیگر در مدت زمان هشت دقیقه  اجرا می شدند، حضور یافت.

مشهور با اشاره اینکه این جشنواره مختص اجراهاى تجربى و آلترناتیوى است که در کوتاه ترین زمان ممکن، معناى اثر را منتقل کنند، گفت: دقایقی قبل مراسم اختتامیه  جشنواره برگزار شد و جایزه بهترین اثر بخش تئاتر به قطعه  من او هستم رسید. 
وی در ادامه گفت: گروه تئاتر سایه پیش از این نمایش  «کلمات و مرد» و «در» را در کشورهاى آلمان، فرانسه، ایتالیا، کانادا، سوئد، آمریکا، مجارستان، روسیه و ... اجرا کرده است.

گفتنی است قطعه کوتاه «من او هستم» با طراحى و کارگردانى مهدى مشهور و بازى شیوا مکى نیان و مینا زمان در این جشنواره شرکت کرد.
دیگر اعضای این گروه عبارتند از: بنیامین اثباتى مشاور کارگردان، سعید حسنلو طراح صحنه و لباس، سارا رسولى مدیر امور بین الملل و سامان خلیلیان به عنوان مجرى طرح دراین نمایش حضور دارند

 

 




نظرات کاربران