در حال بارگذاری ...
با حضور سیدحسین فدایی حسین

نشست تخصصی تئاتر کودک در تماشاخانه چهارسو بهبهان برگزار شد

به همت آموزشگاه هنرهای نمایشی چهارسو «نشست تخصصی تئاتر کودک» با حضور سیدحسین فدایی حسین نویسنده، مترجم، کارگردان و پژوهشگر تئاتر کودک کشور در تماشاخانه چهارسو برگزار شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از تئاتر خوزستان، ساسان شکوریان مدیریت آموزشگاه هنرهای نمایشی چهارسو بهبهان گفت: روز چهارشنبه 15 آذرماه نشست تخصصی یکروزه با عنوان «تئاتر کودک» با حضور سیدحسین فدایی حسین نویسنده، مترجم، کارگردان و پژوهشگر تئاتر کودک کشور و با حضور هنرمندان تئاتر و جمعی از هنرجویان آموزشگاه در تماشاخانه چهارسو برگزار شد.

ساسان شکوریان نائب رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان در ادامه گفت: در ادامه برگزاری کارگاه های آموزشی در بهبهان در این نشست یک روزه با هماهنگی آقای فدایی حسین، نیازسنجی انجام گرفت و برنامه ریزی برای کارگاه چند روزه در سطح استان خوزستان در دیماه صورت پذیرفت.

هادی شجاعی مدیر کانون تئاتر کودک و نوجوان انجمن هنرهای نمایشی خوزستان نیز در گفت و گو با تئاتر خوزستان گفت: طبق هماهنگی و برنامه ریزی که با استاد فدایی حسین انجام گرفت و در ادامه کارگاه آموزشی سال گذشته ایشان در دزفول، این نشست یک روزه با نگاه به ضرورت های تئاتر کودک و گونه های مختلف تئاتر کودک در آموزشگاه هنرهای نمایشی چهارسو بهبهان برگزار شد.

شجاعی افزود: در این نشست مباحث مختلفی در خصوص مخاطب شناسی و نیازهای اجرایی کودک و همچنین گونه های مختلف نمایش کودک با ذکر نمونه های مستند مطرح شد.

 «نشست تخصصی تئاتر کودک» به همت آموزشگاه هنرهای نمایشی چهارسو، انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان در تماشاخانه چهارسو برگزار گردید.




مطالب مرتبط

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» از اندیمشک، «سایلنت هملت؛ سایلنت» و «رسم‌الخط» اهواز و در بخش خیابانی نمایش «درد و ایده» از اهواز و نمایش «قهرمان غریب» از سوسنگرد به جشنواره منطقه‌ای ...

|

نظرات کاربران