در حال بارگذاری ...
روزنامه دیلی شهر ادلاید استرالیا «در» تمجید از نمایش در اثر مهدی مشهور نوشت:

نمایشی که پس از پایان، تازه در ذهن مخاطب نقش می بندد

روزنامه دیلی شهر ادلاید استرالیا در یادداشتی ضمن تمجید از نمایش «در» اثر مهدی مشهور نوشت: از خصوصیات بارز این نمایش آن است که پس از پایان، تازه در ذهن مخاطب تقش می بندد.

نمایش «در»  به نویسندگى و کارگردانى مهدى مشهور در ادامه اجراهاى بین المللى خود از ٢٢ تا 26 فوریه(٣تا7 اسفند)در گاراژ اینترنشنال شهر ادلاید استرالیا به روی صحنه رفت و با استقبال گسترده مخاطبان و منتقدان روبرو شد.
روزنامه دیلی به عنوان مهترین نشریه چاپ ادلاید در بخشی از مطلبی در مورد اجرای نمایش"در" نوشت:  آنچه نمایش"در" را تبدیل به نمایشی متفاوت نسبت به دیگر اجراهای جشنواره تئاتر فرینج ادلاید میکند، این است که این اجرای تجربی  تماشاگر را با چیزی عمیق تر از انچه تصورش را میکند روبرو می سازد، این نمایش از این جهت قابل ستایش است که سطحی بسیار پیچیده از مسئله مهاجرت را پیش روی تماشاگران میگذارد و آنچه در بدن، رفتار و کلام اتفاق می افتد، تجربه ای جدید برای تماشاگران استرالیایی به ارمغان می اورد.
این روزنامه در بخش دیگری نوشت: نمایش"در" پس از پایان، تازه در ذهن مخاطب آغاز می شود.
نمایش"در" با بازى شیوا مکى نیان و مینا زمان تنها نمایشى است که از آسیا در جشنواره بین الملل تاترفرینج  ادلاید و به زبان انگلیسى اجرا شد.
این نمایش پیش از این در کشورهاى آلمان، آمریکا، سوئد، کانادا و فرانسه اجرا شده است. از دیگر عوامل اجرای این نمایش می توان به مشاور کارگردان: بنیامین اثباتى، مترجم انگلیسى نمایشنامه: مجتبا خراسى، طراح صحنه: سعید حسنلو و امور بین الملل: سارا رسولى نژاد اشاره کرد




نظرات کاربران