در حال بارگذاری ...
دوشنبه در خانه نمایش اداره تئاتر

نمایش «بازی زندگی» ویژه عکاسان و خبرنگاران به صحنه می‌رود

اجرای ویژه خبرنگاران و عکاسان نمایش بازی زندگی نوشته ماندانا عبقری کارگردانی علیرضا دهقانی روز دوشنبه مورخ ۲۰ فروردین ساعت ۱۸ در خانه نمایش اداره تئاترانجام خواهدشد.

نمایش بازی زندگی هرروز به‌جز شنبه‌ها ساعت 18 در خانه نمایش اداره تئاتر اجرا می‌گردد.
خلاصه نمایش: آرزوی شهرت در بازیگری که به ناکجاآباد می‌رسد، پارتی‌بازی و ضابطه‌هایی که هنر و استعداد مانی را در شغل بازیگری، به انحطاط می‌کشاند، جامعه‌ی تئاتر که با تحریم‌های بی‌حد و حصرش، مانی را به ورطه‌ی نابودی می‌کشاند، جامعه‌ای که با نگاه آلوده‌اش به هنر بازیگری خیابانی مانی، او را به چالش مرگ می‌برد... و بمانی، همسری که زیر فشارهای این زندگی بی منطق و معنا، میمیرد و میمیرد و میمیرد... و اینک، در نقطه پایانی زندگی این زن و مرد، آنها باهم بازی میکنند. زندگی را بازی میکنند، زندگی را همچون شاه نقشهای بزرگترین شاهکار ادبی جهان بر صحنه تئاتر زندگی بازی میکنند و میمیرند.
 ماندانا عبقری، علیرضا دهقانی بازیگران این نمایش هستند.
دستیار کارگردان: رکسانه عبقری، مدیر صحنه: پویا شش پری، مدیر اجرا: سعید عزیزی، آهنگساز و نوازنده گیتار: علیرضا اسدی، مدیر روابط عمومی: پدرام اویسی، آهنگساز و نوازنده: علیرضا اسدی از دیگر عوامل این نمایش هستند.
علاقمندان به تماشای آثار نمایشی خانه ی نمایش می توانند از طریق نشانی میدان فردوسی، بعد از خیابان ایرانشهر، خیابان شهید موسوی (فرصت سابق)، کوچه ی محمدآقا، پلاک 34 مراجعه فرمایند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران