در حال بارگذاری ...
از سوی اعضای هیئت مدیره

روسای انجمن هنرهای خراسان رضوی انتخاب شدند

رئیس و نایب رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خراسان رضوی توسط هئیت مدیره این انجمن انتخاب شدند.

به گزارش ایران تئاتر،ریاست انجمن و نایب رئیس توسط هئیت مدیره منتخب انجمن هنرهای نمایشی استان منصوب شدند.

بنا براین گزارش، هئیت مدیره منتخب انجمن روز گذشته اولین نشست خود را برگزار و با بررسی طرح های کاندیداهای ریاست انجمن، آرش خیرآبادی را به مدت یک سال تا تیرماه 98 به عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان منصوب کرد. همچنین هیئت مدیره مرتضی ملتجی را به مدت یک سال دیگر تا تیرماه 99 به عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان منصوب کرد.

در این نشست، مرتضی ملتجی تا تیرماه سال 98 به عنوان نایب رئیس انجمن و آرش خیرآبادی تا تیرماه 99 به عنوان نایب رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان انتخاب شدند.

در کارنامه آرش خیرآبادی، نگارش آثار بسیاری به عنوان نویسنده، نمایشنامه نویس و پژوهشگر می باشد و سابقه تدریس و نیز سردبیری ماهنامه زائر، سردبیری و مدیر مسئول نشریه موج آفتاب و مدیرمسئولی انتشارات پاژ را دارد.

در کارنامه مرتضی ملتجی، آثار بسیاری به عنوان بازیگر و کارگردان مشاهده می شود. مدیر واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری خراسان رضوی و موسس و مدیر خانه تئاتر جوان حوزه هنری خراسان رضوی از دیگر سوابق اوست.

پیش از این سید جواد اشکذری عهده‌دار این سمت بود که در گفت‌وگویی تمایل‌ نداشتن خود را برای ادامه ریاست انجمن اعلام کرده بود.




نظرات کاربران