در حال بارگذاری ...

مدیران بخش‌های مختلف سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند

نادر برهانی مرند طی احکامی جداگانه برخی از مدیران تئاتر فجر را به این معرفی کرد.

به گزارش ایران تئاتر  نادر برهانی مرند طی احکامی جداگانه برخی از مدیران تئاتر فجر را به این معرفی کرد.
بر اساس این احکام سعید ا سدی به عنوان مدیر بخش بین الملل، محمودرضا رحیمی به عنوان مدیرکارگاه های آموزشی، رضا صمدپور به عنوان مدیر بخش چهل سالگی انقلاب اسلامی، سیامک زمردی مطلق به عنوان مدیر بخش مسابقه و نمایشگاه عکس، ابراهیم حسینی به عنوان مدیر بخش مسابقه و نمایشگاه پوستر و همچنین عباس غفاری به عنوان مدیر روابط عمومی و ستاد خبری معرفی شدند.
در این احکام آمده است:
نظر به تجر به و شایستگی، شما را به عنوان مدیران بخش‌های مختلف سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منصوب می نمایم. امیدوارم با خرد، خلاقیت و تعامل گروهی در انجام امور محوله موفق باشید.
گفتنی است سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند از 22 بهمن لغایت 3 اسفند 1397 برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

تجلی خواب یونگ در «روزی روزگاری سمنگان»

تجلی خواب یونگ در «روزی روزگاری سمنگان»

مریم سلیمی*: «روزی روزگاری سمنگان» به نویسندگی نازنین گودرزیان و محمودرضا رحیمی به شخصیت جمعی یا اجتماعی افرادی می‌پردازد که اکنون، پس از سال‌ها دارای یک روح جمعی هستند. همان نسخه جهانی یونگ ...

|

بازگشت محمودرضا رحیمی به صحنه تئاتر پس از 7 سال

«روزی روزگاری سمنگان» تلفیقی از واقعیت و خیال است
بازگشت محمودرضا رحیمی به صحنه تئاتر پس از 7 سال

«روزی روزگاری سمنگان» تلفیقی از واقعیت و خیال است

محمودرضا رحیمی، کارگردان نمایش «روزی روزگاری سمنگان» با بیان اینکه هیچگاه از تئاتر و کارگردانی دور نبوده است، می‌گوید این نمایش تلفیقی از واقعیت و خیال است از آدم‌های محله‌ای که هر روز شاهد اتفاقاتی اجتماعی_خانوادگی و همچنین حمله موشک‌ها و جنگنده‌های دشمن هستند.

|

نظرات کاربران