در حال بارگذاری ...
پس از اجراهای موفق در تماشاخانه شهرزاد؛

ماهی سیاه کوچولو به پالیز رسید

محمد عاقبتی نمایش «ماهی سیاه کوچولو» را از ۲۹ مرداد به تماشاخانه پالیز می‌آورد.

به گزارش روابط‌عمومی گروه،«ماهی سیاه کوچولو» نوشته‌ی مهرنوش علیا (بر اساس داستان صمد بهرنگی) به کارگردانی محمد عاقبتی پس از اجرای موفق خود در تماشاخانه شهرزاد و نیویورک امریکا در تازه‌ترین اجرای خود در تماشاخانه پالیز روی صحنه می‌رود.

در خلاصه‌داستان این نمایش آمده: ماهی سیاه کوچولو با مادرش در برکه‌ای کوچک زندگی می‌کند و رویای دریا در سر دارد.

شهرزاد بهشتیان، آوا درویشی، مازیار سیدی، ناز شادمان، پارمیس عقدایی، مانیا علیجانی و مانلی قراخان در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

از دیگر عوامل نمایش می‌توان به حضور رها جهانشاهی (مدیر تولید و مجری طرح)، سردار سرمست و شهرزاد بهشتیان (آهنگساز)، رضا بهجت و علی کوزه‌گر (طراح نور)، اولیویا بونزی و جلیله هیبتان (طراح لباس و آکسسوار)، محمد عاقبتی و رضا بهجت (طراح صحنه)، آدرین جیویشکی و رودریک بیراستیکر (طراح تصاویر)، نگار بهبهانی (طراح صدا)، آرمینه مقدسی (تصویرساز)، مجتبی ادیبی (طراح گرافیک)، نادر مقدم (دستیار کارگردان)، مسیح کاظم‌پور (مدیر صحنه)، مهگامه پروانه و ساینا قادری (عکاس) و ایلیا شمس مدیر روابط‌عمومی اشاره کرد.

نمایش «ماهی سیاه کوچولو» از ۲۹ مرداد ساعت ۲۱ روی صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

در نشست «دنیای فانتزی» مطرح شد

دسته‌بندی تئاتر به عروسکی و غیرعروسکی درست نیست
در نشست «دنیای فانتزی» مطرح شد

دسته‌بندی تئاتر به عروسکی و غیرعروسکی درست نیست

در نشست تخصصی «دنیای فانتزی» با بیان این نکته که دسته‌بندی تئاتر به عروسکی و غیرعروسکی دسته‌بندی درستی نیست، بر این موضوع تاکید شد که جشنواره‌ نمایش‌های عروسکی نباید تنها راه بقا و ادامه حیات هنرمندان تئاتری باشد که ابزار کارشان عروسک است.

|

نظرات کاربران