در حال بارگذاری ...
از طریق یک سامانه‌ موبایلی

فروش بلیت نمایش «رسول» آغاز شد

فروش حضوری بلیت نمایش «رسول» و تهیه بلیت از طریق از طریق سامانه‌ موبایلی #۲۲۲*۷۸۰* برای علاقه‌مندان آغاز شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، علاقه‌مندان به این نمایش بزرگ میدانی که قرار است از ششم آبان ماه در مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اجرا شود، می‌توانند از طریق سامانه‌ موبایلی #۲۲۲*۷۸۰* و یا به‌صورت حضوری در محل اجرای نمایش نسبت به تهیه بلیت‌های این نمایش اقدام کنند.
همچنین ستاد اجرایی این نمایش سامانه ۱۳۷ و پایگاه اینترنتی www.tehran.ir را برای اطلاع‌رسانی درباره این رویداد بزرگ فرهنگی در نظر گرفته تا علاقه‌مندان بتوانند اطلاعات لازم درباره این نمایش را دریافت کنند.
بر اساس این خبر، علاقه‌مندان در صورت تهیه سامانه‌ تلفن همراه لازم است نیم ساعت پیش از اجرای نمایش و در صورت علاقه‌مندی به تهیه بلیت به‌صورت حضوری یک ساعت پیش از اجرای نمایش در محل اجرا حضور یابند.
نمایش «رسول» کارگردانی سعید اسماعیلی به‌عنوان بزرگ‌ترین نمایش میدانی کشور از ۶ تا ۱۸ آبان ساعت ۱۹ تا ۲۱ در بوستان نوروز مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد هر شب به روی صحنه خواهد رفت.
در این نمایش که حمیدرضا نعیمی، حبیب دهقان نسب و کاظم هژیرآزاد و بیش از ۱۷۰ هنرمند به روی صحنه خواهد رفت، داستان زندگی تولد تا مرگ مردی در تهران قدیم روایت می‌شود که دچار تحولات اساسی در مسیر زندگی می‌شود.
طراحی و اجرای دکورهای تاریخی از تهران قدیم از مهم‌ترین ویژگی‌های این نمایش بزرگ میدانی است.
مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد شامل مجموعه‌ای از بخش‌های فرهنگی و گردشگری شامل بوستان حضرت ابراهیم موسوم به بوستان آب و آتش، مجموعه گنبد مینا، مجموعه برج پرچم، باغ موزه دفاع مقدس، باغ کتاب، پل طبیعت و دیگر بخش‌های فرهنگی و اجتماعی است که در فضایی وسیع به‌خدمت‌گزاری به مردم تهران می‌پردازد.

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با داور هجدهمین جشنواره تئاتر کردی سقز

حمیدرضا نعیمی: تئاتر کردی درختی استوار است
گفت‌وگو با داور هجدهمین جشنواره تئاتر کردی سقز

حمیدرضا نعیمی: تئاتر کردی درختی استوار است

حمیدرضا نعیمی، داور هجدهمین جشنواره تئاتر کردی سقز، تئاتر کردی را همچون درختی استوار می‌داند که بر خاک این مرز و بوم ریشه تنیده و جزو هویت و شناسنامه این شهر به شمار می‌رود و تداوم این جشنواره برای هنرمندان اهمیت دارد.

|

یادداشتی درباره نمایش «فردریک» نوشته اریک امانوئل اشمیت و کارگردانی حمیدرضا نعیمی

تئاتر؛ ساحتی برای بازنمایی جهان
یادداشتی درباره نمایش «فردریک» نوشته اریک امانوئل اشمیت و کارگردانی حمیدرضا نعیمی

تئاتر؛ ساحتی برای بازنمایی جهان

عباس شاه‌محمدزاده: اریک امانوئل اشمیت جایی می‌گوید: «فلسفه مدعی توضیح جهان است، تئاتر برای بازنمایی آن. با آمیختن این دو، سعی می‌کنم به طرز چشمگیری در مورد وضعیت انسان تأمل کنم، با صمیمیت ...

|

نظرات کاربران