در حال بارگذاری ...
از 9 آبان‌ماه

نمایش «عقیم» در مجموعه تئاتر محراب به صحنه می‌رود

نمایش «عقیم» نوشته و کارگردانی علیرضامعروفی، کاری از گروه نمایشی هورپاک، از ۹ آبان به مجموعه تئاتر محراب می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «عقیم» نوشته و کارگردانی علیرضامعروفی است و موضوعی اجتماعی دارد.

در این نمایش که تازه ترین اثر گروه نمایشی هورپاک به شمار می‌رود، (به ترتیب الفبا) سیدفرزادتجلی، نداقربانیان، مهنازمیرزایی، علیرضامعروفی، حامدنساج بخارایی بازی می‌کنند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مدیرتولید: مسعودشامی خاتونی، دستیاران کارگردان: گوهر قادری، محمد سلیمان،

آهنگساز: سینا کووایی، طراح لباس: فرنیا احمدوند، عکاسان:کیوان احمدی، لیلا میناوند، طراح پوستر و بروشور: علیرضا خدامرادی، روابط عمومی: الهام یوسفی، مشاور رسانه‌ای: میترا رضائی.

در خلاصه داستان نمایش «عقیم» آمده است: طوبی برای فروش زمینی که به نام پسرش آرش است به ایران می آیند. پس از فروش زمین هنگام برگشت پلیس در فرودگاه جلو آرش را می گیرد و او می فهمد که بخاطر نرفتن سربازی ممنوع الخروج است . طوبی از طریق مصیب دنبال خانه صادق می‌گردد تا از او کمک بگیرد که متوجه می شود فرهاد (فرزند دومش) مفقود الاثر شده ....

نمایش «عقیم» از  9 تا 30 آبان ماه، ساعت ۱۹ در مجموعه تئاتر محراب واقع در خیابان ولیعصر، تقاطع خیابان امام خمینی، رو به روی موزه قرآن، مجموعه تئاتر محراب، سالن کوچک، به صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

در سالن استاد جعفر والی تالار محراب اجرا می‌شود

«الاغ و کچل»؛ داستان خواب تقی کچل و خرگوش بازیگوش
در سالن استاد جعفر والی تالار محراب اجرا می‌شود

«الاغ و کچل»؛ داستان خواب تقی کچل و خرگوش بازیگوش

نمایش «الاغ و کچل» به کارگردانی فروزان حسینی داستان تقی کچل پسربچه تنبل و خرگوش بازیگوشی که او را از تنبلی دور می‌کند، از 16 مهر در سالن استاد جعفر والی مجموعه تالار محراب به صحنه خواهد رفت.

|

نظرات کاربران