در حال بارگذاری ...
با تمرکز بر نمایشنامه «شاه لیر» در تئاتر شهر

جلسه گفتگوى آزاد با موضوع شکسپیر برگزار می‌شود

بحث و گفتگوى آزاد با موضوع شکسپیر و با تمرکز بر نمایشنامه «شاه لیر» که با کارگردانی مسعود دلخواه در تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر گروه شاه لیر، روز جمعه یازدهم آبان ماه، ساعت ۱۴ تا ۱۶ در کافه تئاترشهر پذیراى علاقه‌مندان خواهد بود.
در این جلسه، بحث و گفتگوى آزاد با موضوع شکسپیر و با تمرکز بر روى نمایشنامه "شاه لیر " که از ۲۰ آبان، با کارگردانی دکتر مسعود دلخواه در تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود برگزار می‌شود.
جلسه به زبان انگلیسى و با حضور اساتید دانشگاهى زبان و ادبیات و هنر مسلط به زبان انگلیسى و با دبیری خانم طلایه زهره وندی برگزار می‌شود و حضور در جلسه براى عموم، آزاد و رایگان است.
شایان ذکر است، نمایش شاه لیر به کارگردانى و دراماتورژى دکتر مسعود دلخواه و با بازی هنرمندانی همچون؛ مهدی سلطانی، بهاره رهنما، الهام پاوه نژاد، خسرو شهراز، رحیم نوروزی و دیگر هنرمندان، از بیستم آبان ماه سال جارى در سالن اصلى مجموعه تئاتر شهر به روى صحنه مى رود. این خبر در ادامه می افزاید، پیش فروش نمایش "شاه لیر " به زودی در سایت www.tik8.com آغاز می‌شود.




مطالب مرتبط

نقدی بر نمایش «نفرین رزالین» نوشته و کار مسعود طیبی

رومئو و ژولیت؛ قربانیان عشقی نافرجام در رقابت صاحبان قدرت
نقدی بر نمایش «نفرین رزالین» نوشته و کار مسعود طیبی

رومئو و ژولیت؛ قربانیان عشقی نافرجام در رقابت صاحبان قدرت

سیدعلی تدین صدوقی: این شب‌ها گذرتان به تئاتر شهر بیفتد در سالن قشقایی می‌توانید تماشاگر نمایش «نفرین رزالین» تازه‌ترین اثر نمایشی مسعود طیبی باشید. نمایشی که درام معروف «رومئو و ...

|

بازی یان مک‌کلن در اقتباسی تازه‌ از اثر شکسپیر

گاندولف، هنری ششم می‌شود
بازی یان مک‌کلن در اقتباسی تازه‌ از اثر شکسپیر

گاندولف، هنری ششم می‌شود

یان مک‌کلن، بازیگر مشهور و باسابقه سینما و تئاتر که با بازی در نقش گاندولف در سه گانه «ارباب حلقه ها» به بازیگری مطرح و بنام نزد مخاطبان جهانی تبدیل شد، در نمایش «هنری ششم» در «وست اند» روی صحنه خواهد رفت.

|

نظرات کاربران