در حال بارگذاری ...
در تماشاخانه دیوار چهارم؛

«مردی که از آستینش برف می‌بارید» به صحنه می رود

«مردی که از آستینش برف می‌بارید» به نویسندگی و کارگردانی مجتبی کاظمی ۳ هفته پیاپی، در روزهای شنبه ساعت ۱۷:۳۰ در مجموعه نمایشی دیوار چهارم به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایران تئاتر این نمایش در سه اپیزود کلی با دو مونولوگ روایت می‌شود. داستان این اثر حول محور یک نویسنده در سه موقعیت کلی می‌گذرد.
مجتبی کاظمی، کارگردان نمایش، در رابطه با نوع روایت این اثر توضیح داد: «مردی که از آستینش برف می‌بارید، اپیزود ای است که در سال 89 در قالب یک مجموعه 4 اپیزودی نوشته‌ام که و با نام کلی صندلی‌های چرمی در تالار محراب به روی صحنه رفت. من در این دوره اجرایی تصمیم داشتم تا با رویکردی نوین در دریچه این بستر به دنیایی بپردازم که تأثیرش از غم قلم است!»
او در مورد داستان این اثر افزود: «در این نمایش به نادیده‌گیری و فشاری که بر جریان نویسندگی حاکم است با اشاره‌هایی بر برگزاری جشنواره‌ها، شرایط اجتماعی اقتصادی در بستری داستانی پرداخته خواهد شد.»
وی در پایان، در رابطه با ویژگی این نمایش عنوان نمود: «مردی که از آستینش برف می‌بارید، اثری کوتاه و کم‌ادعا است، درست مانند جریان اصلی نوشتار؛ اما مهم‌ترین ویژگی آن از ابتدای نوشتنش تا بازی بازیگران و موسیقی آن، حسی است که در بطن آن نهفته است.»
در این اثر نمایشی میر نادر مظلومی، جلال محبی، حمیدرضا اسد زاده و امین جوادی به ایفای نقش می‌پردازند و از دیگر عوامل آن باید به رزیتا اسکویی (مدیر تولید)، فرامرز احمدی (دستیار احمدی)، حسام افسری (موسیقی و روابط عمومی)، ایمان نظری (طراح نور)، علی نیک عمل و محمدعلی مردانی (طراحان پوستر)، چهره‌پرداز (ماریا دیزجی)، علی نیک عمل و سارا جاهد نیا (عکاسان) اشاره داشت.
اولین اجرای این نمایش 15 دی ماه ساعت 17:30 است و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به نشانی تهران، میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، بین سرپرست و فریمان، پلاک 544 و یا سامانه فروش Tik8.com مراجعه نمایند.




نظرات کاربران