در حال بارگذاری ...

نمایش «شاهزاده و خرس» با حضور مجید قناد افتتاح می شود

نمایش «شاهزاده و خرس» به نویسندگی و کارگردانی ماندانا عبقری روز چهارشنبه ۱۰بهمن ساعت ۱۸ توسط مجید قناد هنرمند خاطره ساز کودکان و نوجوانان در تالار هنر افتتاح می شود.

به گزارش ایران تئاتر این نمایش که براساس داستانی با همین نام از «تینا هو» اقتباس شده است ، درباره  زندگی یک نوجوان اسکیمو است که برای نجات جان شاهزاده خانمی که گرفتار طلسم غرور شده و اسیر ترول هاست به آخر دنیا می رود و در طی مسیر با اتفاقات بسیاری روبرو می شود.
این پسر اسکیمو در طی مسیر اخلاق  ناپسند خود را ترک کرده و تبدیل به کودکی دانا می شود.
علیرضا دهقانی مشاور کارگردان است و بازیگران نمایش  مانداناعبقری، احمدعباس زاده، راشین رضایی، پویاشش پری، علی پرویز و محمد معین محرری می باشند.
طراحی لباس و صحنه نیز به عهده ی ماندانا عبقری و رکسانه عبقری است و تنظیم و میکس و مسترینگ موسیقی های نمایش را دانیال استاد عبدالحمید انجام داده که خواننده ی قطعات و آهنگهای نمایش نیز هست.
دیگر عوامل نمایش عبارتند از :
دستیار کارگردان: نادیا شاکری، مدیر صحنه: شهراد حسامی، منشی صحنه:سمیه نوحی، عکاس:هلیاشکریه زاده، مسئول روابط عمومی و تبلیغات:روشنک کریمی و روژین ستاری
اجرای صبح نمایش شاهزاده و خرس در بهمن و اسفند ۹۷ میزبان کودکان و نوجوانان مدارس می باشد که مربیان می توانند برای هماهنگی سانس صبح تماس بگیرند.
 تالار هنر همه روزه به جز شنبه ها ساعت ۱٨ میزبان کودکان و نوجوانان است و علاقمندان می توانند با تماس تلفنی   و یا آاز طریق سایت ایران کنسرت  اقدام به خرید بلیت نمایند.




مطالب مرتبط

مدیرکل هنرهای نمایشی و هنرمندان از کریم اکبری‌مبارکه گفتند

یادی از هنرمندی که برای تئاتر کودک تلاش وافر داشت
مدیرکل هنرهای نمایشی و هنرمندان از کریم اکبری‌مبارکه گفتند

یادی از هنرمندی که برای تئاتر کودک تلاش وافر داشت

مدیرکل هنرهای نمایشی و جمعی از هنرمندان با حضور در آیین افتتاحیه نمایش «کتابخورها» و بزرگداشت زنده‌یاد کریم اکبری‌مبارکه از تلاش‌های این هنرمند فقید برای تئاتر کودک گفتند.

|

هنرمندان، تئاتر شهر را خانه مردم می‌دانند

هنرمندان، تئاتر شهر را خانه مردم می‌دانند

مجید قناد: طرح احداث حریم مجموعه تئاتر شهر، سال‌های سال است که مطالبه تمامی هنرمندان، مدیران و مردم دغدغه‌مندی بوده و هست که نگران حفظ این بنای فرهنگی-هنری و پیشینه ارزشمند هنرهای نمایشی هستند.

|

نظرات کاربران