در حال بارگذاری ...
ویژه کودکان و نوجوانان

«بل و شاهزاده مغرور» و «جادوگر شهر زمرد» به محراب می روند

دو نمایش «بل و شاهزاده مغرور» و «جادوگر شهر زمرد» از یکشنبه ۳۰ تیر تا هشتم شهریور ماه میزبان کودکان و نوجوانان خواهد بود.

به گزارش ایران تئاتر در خلاصه «بل و شاهزاده مغرور» آمده: در یک قصر بزرگ شاهزاده ای مغرور زندگی می کند. در شبی طوفانی پیرزنی به قصر او پناه می آورد اما شاهزاده او را از قصر بیرون می کندو پیرزن که جادوگر است شاهزاده را به موجودی عجیب تبدیل می کند و خدمتکاران قصر را نیز به شمعدان، ساعت، قوری و فنجان مبدل می کند و شاخه گل رزی به شاهزاده می دهد تا روزی که آخرین گلبرگ گل بیفتد شاهزاده فرصت دارد تا طلسم را باطل کند و شرط این است که شاهزاده بتواند همه را دوست داشته باشد و دیگران نیز او را دوست بدارند.
با ورود دختری به نام بل به قصر ماجراهایی تازه اتفاق می افتد. شاهزاده دست از غرور می کشد و مهربان می شود. او می آموزد که ارزش  هیچکس به شکل و ظاهر او نیست.
نویسنده: ماندانا عبقری،  کارگردان: علیرضا دهقانی، بازیگران: ماندانا عبقری، محمد نوحیان، سعید تاجیک، فریبا خلیلی، پویا شش پری،زهرا سماواتی، طراح صحنه و لباس: رکسانه عبقری،
این نمایش هر روز به جز شنبه ها ساعت 18 عصر در سالن اصلی مجموعه تاتر محراب به صحنه می رود در سانس 19:30 نیز نمایش جادوگر شهر زمرد کار دیگری از گروه تئاتر خنیا به کارگردانی رکسانه عبقری نیز به اجرا در خواهد آمد.
نمایش جادوگر شهر زمرد نیز برگرفته از داستان جادوگر اوز نوشته فرانک بااوم می باشد.
کودکان و نوجوانان به همراه بزرگترهای خود می توانند در دو سانس 18 و 19:30 در روزهای گرم تابستان از این دو نمایش دیدن کنند. تلفن رزرو و هماهنگی گروه 09333472700 می باشد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران