در حال بارگذاری ...
اردشیر صالح پور در واکنش به انتخاب دبیر جشنواره بین المللی نمایش عروسکی گفت

یونیمای ایران از انتخاب گلزار محمدی حمایت می کند

اردشیر صالح پور با اعلام حمایت از دبیر هجدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک، گفت: اتحادیه بین المللی نمایشگران عروسکی یونیمای ایران ، کاملا در خدمت جشنواره خواهد بود و ابراز امیدواری می کنیم این تجربه تازه و نگاه تازه نتایج و دستاوردهای مثبتی برای ما به ارمغان آورد.

به گزارش ایان تئاتر انتخاب گلزار محمدی به عنوان دبیر هجدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک با واکنش مثبت بسیاری از هنرمندان و صاحب نظران این گونه نمایشی همراه شد.ه است

اردشیر صالح پور رئیس اتحادیه بین المللی نمایشگران عروسکی یونیمای ایران در این خصوص گفت: این جشنواره یک حرکت بین المللی است و نخستین توقع جامعه تئاتر عروسکی از آن، این است که مهمترین و تازه ترین آثار و دستاوردهای جهان در آن حضور یابند.

وی افزود: یکی دیگر از توقعات ما این است که همگانی بودن جشنواره مدنظر مسئولان باشد و این فرصت فراهم شود تا همه آحاد و گروه های تئاتر عروسکی چه در تهران و چه شهرستان ها در آن مشارکت کنند.

این پژوهشگر و مدرس تئاتر در ادامه با تاکید بر توجه بر مبانی آموزشی و پژوهشی در مسیر ارتقای داشته های تئوری گروه ها، انتخاب گلزار محمدی به عنوان دبیر را شروعی خوب در این جشنواره عنوان کرد و گفت: ایشان فرد توانمند و علاقه مندی است ، جامعه تئاتر عروسکی به ایشان اقبال خوبی دارند.

او افزود: من گلزار محمدی را از سال ها پیش می شناسم و با روحیاتشان آشنایم و می دانم که از انعطاف پذیری لازم برای جلب همکاری تمامی گروه ها و فعالان تئاتر عروسکی برخوردار است.

صالح پور صداقت، جدیت و پیگیری را از دیگر صفات بارز دبیرهجدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک برشمرد و گفت: ایشان از جمله هنرمندانی است که همواره به تئاتر عروسکی کمک کرده و عاشقانه و دلسوزانه پیگیر کار بوده است. حضور ایشان را به فال نیک می گیریم و امیدواریم با حضور ایشان بتوانیم یک جشنواره بین المللی دیدنی و جذاب داشته باشیم.

رئیس اتحادیه بین المللی نمایشگران عروسکی یونیمای ایران ادامه داد: یونیمای ایران با حمایت از دبیری ایشان ،کاملا در خدمت جشنواره خواهد بود و ابراز امیدواری می کنیم این تجربه تازه و نگاه تازه نتایج و دستاوردهای مثبتی برای ما به ارمغان آورد.

او خاطرنشان کرد: امیدوارم از مشارکت، همراهی، حضور و همدلی اعضای خانواده تئاتر استفاده و به دیده شدن عروسک های گمشده ایرانی و محلی کمک کند. به ایشان توصیه می کنم در مسیر ملی کردن عروسک های محلی و بین المللی کردن عروسک های ملی تلاش کند چون تئاتر عروسکی در پیوند با هویت خودی به نتیجه می رسد.




نظرات کاربران