در حال بارگذاری ...
شب گذشته در تماشاخانه سنگلج

اجرای جمعه کشی به ایران تئاتر تقدیم شد
با قدردانی از خبرنگاران،منتقدان و عکاسان رسانه های گروهی

شب گذشته آخرین اجرای نمایش جمعه کشی در تماشاخانه سنگلج با قدر انی از خبرنگاران ، منتقدان و عکاسان رسانه های گروهی به سایت تخصصی ایران تئاتر تقدیم شد.

به گزارش ایران تئاتر شب گذشته جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸، پس از اجرای نمایش جمعه‌کُشی مجید گیاهچی تهیه کننده نمایش به اتفاق  اسماعیل خلج نویسنده و کارگردان ، بر صحنه تماشاخانه‌ سنگلج، حاضر شد و آخرین اجرای نمایش در این تماشاخانه را به‌پاس همراهی و تلاش‌های صادقانه در انعکاس اخبار تئاتر و از جمله نمایش جمعه‌کُشی، به‌ سایت تخصصی" ایران‌تئاتر "و تمامی خبرنگاران، منتقدان، عکاسان و فعالان تبلیغات تئاتر در رسانه‌های گروهی  تقدیم کرد.
جمعه‌کُشی تا کنون توانسته است  توجه منتقدان و صاحب‌نظران تئاتر و فرهنگ را نسبت به  خود جلب کند . به‌غیر از اخبار و مصاحبه‌ها، نزدیک به ۳۰ نقد و ۲۰ یادداشت از چهره‌های شاخص فرهنگی در باره‌ این نمایش در رسانه های گروهی منتشر شده است.

 از جمله نقدهایی  به قلم دکتر نعمت‌الله فاضلی، دکتر یدالله آقاعباسی، محمد آقازاده، رویا افشار، همایون علی‌آبادی،جواد طوسی، دکتر طلایه رویایی، دکتر عبدالحسین لاله، امید طاهری، شاهرخ تندرو صالح، فرهاد امینی، حمید لیقوانی، رضا میرمعنوی، عبدالرضا فریدزاده، محمدحسن خدایی، رحیم رشیدی‌تبار، حسین قره، علی‌اصغر راسخ‌راد، دکتر محمدرضا آزادی، ندا ثابتی، محسن خیمه‌دوز، صمد چینی‌فروشان، مجید گیاه‌چی، سیدعلی تدین صدوقی و ... و یادداشت‌هایی از صدرالدین زاهد، دکتر عبدالرحمن نجل‌رحیم، محمدجواد حق‌شناس، فرج سرکوهی، جمیله ندایی،  عبدالجبار کاکایی، نصرالله قادری، رضا آشفته، دکتر مجید امرایی، کیوان نخعی، حمید کاکاسلطانی، محمدرضا الوند، محسن محمودی، هوشنگ هیهاوند، مهرداد خامنه و ...

علاوه براین ساینا قادری، اختر تاجیک، فرزاد جمشید دانایی، محمدهادی کنگرلو، سارا ثقفی، کاوه کرمی ، وحید دهرویه و ...از این نمایش عکاسی کرده‌اند.

همکاران سایت تخصصی ایران تئاتر  قدردان هنرمندان گروه اجرای جمعه کشی برای توجه به نقش و جایگاه رسانه ها در توسعه هنرهای نمایشی کشور هستند.
لازم به ذکر است اجرای جمعه‌کُشی برای سومین بار تمدید شده و این نمایش از روز دوشنبه ۲۷ آبان تا پنج‌شنبه ۷ آذر، همه‌روزه در ساعت ۲۰:۳۰، در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد شد.




مطالب مرتبط

برگزیدگان جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی معرفی شدند

نمایش‌های ایرانی؛ جلوه‌ای از مردمی شدن جشنواره میراث فرهنگی
برگزیدگان جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی معرفی شدند

نمایش‌های ایرانی؛ جلوه‌ای از مردمی شدن جشنواره میراث فرهنگی

علی دارابی، قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی، حضور بخش نمایش در جشنواره ملی چندرسانه‌ای را جلوه‌ای از مردمی شدن این رویداد هنری معرفی کرد.

|

نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی
نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی

سیدعلی تدین‌صدوقی: نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»، همان‌طور که از نامش به ذهن متبادر می‌شود، خود در ورطه بلبشویی به لحاظ متن و اجرا به‌نوعی سردرگمی و تکرار افتاده است. به دیگر سخن نمی‌توان ...

|

بلیت فروشی «مجنون آن لیلی» آغاز شد

بلیت فروشی «مجنون آن لیلی» آغاز شد

بلیت‌فروشی موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی» به کارگردانی و آهنگسازی پیمان خازنی که در تالار حافظ روی صحنه می‌رود، آغاز شد. 

|

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری فراخوان اجرای نمایش در تماشاخانه‌های مهر و ماه خود را در راستای اهداف و سیاست‌های خود و به‌منظور انتخاب آثار نمایشی شایسته‌ برای اجرا در سال 1403 از گروه‌ها و کارگردانان فعال، اساتید دانشگاه، دانشجویان تئاتر و جوانان خلاق دعوت کرد.

|

نظرات کاربران