در حال بارگذاری ...
با ترجمه حسین فدایی حسین به صحنه می‌رود

نمایش «پروفسور جیلی بیلی» در تالار هنر

نمایش پروفسور جیلی بیلی به نویسندگی دیوید وود، ترجمه حسین فدایی حسین و کارگردانی مجید علم بیگی اجراهای خود را در تالار هنر آغاز کرد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی تالار هنر نمایش «پروفسور جیلی بیلی» به نویسندگی دیوید وود، ترجمه حسین فدایی حسین و کارگردانی مجید علم بیگی روز پنج شنبه 7 آذر در تالار هنر افتتاح شد.
در خلاصه داستان آمده است:
"آجیل ها طبق برنامه هر سال برای خود نمایشگاهی ترتیب داده اند. گردو مدیر این نمایشگاه است. همه چیز به خوبی پیش می رود تا این که آجیل تازه واردی بطور ناگهانی به نمایشگاه می آید و مدعی تحصیلات و علم و دانش می شود. از طرفی پروفسور جیلی بیلی که خود را بهترین شیرینی و شکلات پز دنیا می داند همه ساله مخفیانه و بطور ناشناس می آید و تعدادی از آجیل ها را با خود برده و برای شیرینی های خود استفاده می کند..."
وحید شاهینی، زینت شیخی، ناهید صاحبی، مریم (معصومه) عسگری، مجید علم بیگی، محسن غلامی و عباس فرطوسی در نمایش "پروفسور جیلی بیلی" به ایفای نقش می پردازند.
دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:
دستیار کارگردان: الهام سلیمى.حرکات موزون: لیلا بروفه.مدیر صحنه: فاطمه اقبالی.گریم: لیلا پریشان و حسین تبریزی.دستیار صحنه: سارا سیرتی.دستیار لباس: نیلوفر مسعودی.دوخت لباس: گلرو اکبری زیارانی.اجرای دکور: محمد میرزایی راد و کارمانیا میراحمدی.عکاس: اختر تاجیک.طراح پوستر و بروشور: مهرداد غفاری و مجید علم بیگی.مدیر تبلیغات: مریم (معصومه) عسگری.مدیر روابط عمومی: مجید علم بیگی.
لازم به ذکر است قیمت بلیت نمایش های تالار هنر 20000 تومان است که در روزهای یکشنبه نیم بهاست.
 نمایش "پروفسور جیلی بیلی" هر روز بجز شنبه‌ها و ایام سوگواری ساعت 19 به مدت سی شب برای مخاطب کودک و نوجوان در تالار هنر واقع در میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده به روی صحنه می رود.   

 

 




مطالب مرتبط

«پینوکیو» در تالار هنر نمایشنامه‌خوانی می‌شود

«پینوکیو» در تالار هنر نمایشنامه‌خوانی می‌شود

اولین برنامه نمایشنامه‌خوانی تالار هنر در راستای معرفی آثار برتر جهان در قالب نمایشنامه‌خوانی، به نمایشنامه «پینوکیو» با کارگردانی داوود زارع اختصاص پیدا کرده است که در روزهای ابتدایی اردیبهشت 1403 به صحنه خواهد رفت.

|

پهنه رودکی ظرفیت‌ خوبی برای میزبانی رویدادهای مختلف مذهبی و هنری دارد

دیدار مدیرعامل بنیاد رودکی با شهردار منطقه 11 تهران
پهنه رودکی ظرفیت‌ خوبی برای میزبانی رویدادهای مختلف مذهبی و هنری دارد

دیدار مدیرعامل بنیاد رودکی با شهردار منطقه 11 تهران

مدیرعامل بنیاد رودکی و شهردار منطقه 11 تهران در جلسه‌ای پیرامون تعاملات فرهنگی هنری بویژه بهره‌مندی مردم از خدمات فرهنگی و اجتماعی در پهنه رودکی با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

|

آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت
آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 17 فروردین‌ ١۴٠٣ اعلام شد. طبق این گزارش نمایش «هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی و بازی هوتن شکیبا با 24 اجرا به فروشی 130 میلیون تومانی دست پیدا کرد.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران