در حال بارگذاری ...
سریال طنز با موضوع انتخابات

«مبصر قرن بیست و دو» در رادیو نمایش

از روز شنبه هفتم دی ماه ، سریال طنز « مبصر قرن بیست و دو» با موضوع انتخابات از رادیو نمایش پخش می شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سمیرا شکوهی نویسنده این سریال رادیویی گفت: «مبصر قرن بیست و دو» یک سریال طنز با موضوع انتخابات  است ، این نمایش نکات ریزی دارد که به زبان طنز به آن اشاره کردم مثل رفتارهای هیجانی مردم در زمان انتخابات و اینکه خیلی وقتها می بینیم که به خاطرانتخابات در مقوله تبلیغ اسراف های زیادی می شود.
وی ادامه داد: نکته مهم در انتخابات این است که یک فرد را چقدرمی شناسیم که انتخابش می کنیم .چرا که شناخت امر بسیار مهمی است در انتخاب و اینکه چون یک نفر در حرفه اش شناخته شده و موفق است آیا می تواند در جایگاهی قرار گیرد که برای مردم تصمیم گیرنده باشد یا نه ؟
نویسنده « مبصر قرن بیست و دو» افزود: همیشه دغدغه ام این بوده که در انتخابات کسی که کاندید شده را تا چه اندازه می شناسم که می خواهم او را انتخاب کنم ؟ و اینکه چه اندازه آن  شناخت  بر اساس تبلیغات و شعار است؟
شکوهی در پایان گفت : نقش های اصلی این کار را شمسی صادقی، فریبا متخصص، احمد گنجی ، رضا عمرانی  و بهادر ابراهیمی بر عهده دارند و عمار تفتی و مینو جبارزاده از دیگر بازیگران این سریال رادیویی هستند.
«مبصر قرن بیست و دو» به کارگردانی بهرام ابراهیمی ، تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا ، صدابرداری مجید آینه و افکتوری نازنین حسن پوراز روز شنبه ساعت 23:00 از رادیو نمایش پخش می شود .
علاقه مندان می توانند نمایش ها و برنامه های رادیو نمایش را بر روی موج اف ام ردیف صد و هفت و نیم مگاهرتز دنبال کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران