در حال بارگذاری ...
مریم کاظمی خبر داد

کلوچه دارچینی به صحنه باز می‌گردد

نمایش «کلوچه دارچینی» به کارگردانی مریم کاظمی از بهمن ماه ۹۸ در سالن سینماتئاتر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، این نمایش که اولین بار در سال 93 با بازی حسین محب‌اهری در مرکزتولید تئاتر کانون به اجرا در آمده بود قراراست یکبار دیگر به سفارش کانون روی صحنه برود.

مریم کاظمی درباره اجرای مجدد این نمایش توضیح داد: قرار است بهمن و اسفند 98 نمایش «کلوچه دارچینی» را مجدداً اجرا کنیم و گروه این روزها برای اجرا آماده می‌شود.

وی با اشاره به نقش آقای کوکو که پیش از این حسین محب‌اهری آن را بازی می‌کرد درباره تغییر در ترکیب بازیگران این نمایش گفت: بین 50 تا 70 درصد تغییر داریم چون غیر از حسین محب‌اهری عزیز ، بازیگران نقش‌های نمک و فلفل هم عوض شده‌اند و بازیگران جدید به گروه آمده‌اند. همین‌طور نقش‌های خانوم و آقا و پرده‌ها تغییر کرده‌اند وطبق روال همیشگی گروه تئاتر مستقل همه بازیگران همزمان تمرین می‌کنند و آمادگی اجرای نقش‌های مختلف را دارند.

این کارگردان تئاتر که در چند پروژه اخیرش به نحوی شایسته از حضور کودکان و نوجوانان در بخش‌هایی از اجرا استفاده کرده درباره این نمایش نیز توضیح داد: تعدادی از هنرجویان بازیگری آموزشگاه تئاتر مستقل قراراست تجربه روی صحنه رفتن را داشته باشند. بدین منظور نقش پرده‌های نمایش که جان‌بخشی شده است را هنرجویان با همراهی مربیان بازی خواهند کرد.

کلوچه دارچینی یکی از موفق‌ترین نمایش‌های مریم کاظمی بود که در سال 93 در مرکز تولید‌تئاتر کانون پرورش فکری و همچنین سینماتئاتر کانون اجرا شده و مورد استقبال عموم خانواده‌ها و مخاطبان تئاتر قرارگرفت.

بلیط‌های این اجرا از طریق سایت تیوال پیش فروش می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق صفحه‌های اینستاگرام گروه با عنوان freewilltheatre  و اینستاگرام آموزشگاه با عنوان freewilltheatre4487 و یا از طریق تلگرام @freewilltheatre  اخبار و رویدادهای گروه تئاتر مستقل را دنبال کنند. شماره تلفن‌های گروه تئاتر مستقل 09190776098 و 08357408597-  تلفن رزرو اجرا 09194346356 دیگر راه‌های ارتباطی مخاطبان و خانواده‌ها با گروه تئاتر مستقل هستند.

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگویی کوتاه با رضا بابک

بنیاد تئاتر ملی، می‌تواند عرصه نمایش ایرانی را به روزهای اوجش برگرداند
گفت‌وگویی کوتاه با رضا بابک

بنیاد تئاتر ملی، می‌تواند عرصه نمایش ایرانی را به روزهای اوجش برگرداند

رضا بابک، هنرمند تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران می‌گوید تشکیل بنیاد تئاتر ملی، می‌تواند گونه نمایش ایرانی را که مدتی است دچار کلیشه‌ها و تکرار شده است، دوباره شکوفا کند و به روزهای اوجش برساند.

|

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

همزمان با آغاز اجراهای گروه‌های منتخب، گلاب آدینه، مریم کاظمی و هانا کامکار به‌عنوان داوران چهارمین دوره جشنواره «افرا» معرفی شدند.

|

نظرات کاربران