در حال بارگذاری ...
به همت انجمن هنرهای نمایشی و تماشاخانه مهر چهارمحال و بختیاری

همراهی هنرمندان استان با هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان

هنرمندان تئاتر چهارمحال و بختیاری به همت تماشاخانه مهر ، انجمن هنرهای نمایشی و بنیاد نیکوکاری دست های مهربان با هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان همراه شدند.

به گزارش ایران تئاتر، نوید جعفر زاده مدیر تماشاخانه مهر شهرکرد در گفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: به پیشنهاد بنیاد نیکوکاری دست های مهربان و با توجه به حس انسان دوستی در هنرمندان تئاتر استان فراخوانی برای کمک به هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان از سوی تماشاخانه مهر انتشار داده شد که خوشبختانه هنرمندان تئاتر و علاقه مندان به نمایش استقبال خوبی از این فراخوان داشته و کمک های نسبتاً خوبی برای اعزام به مناطق سیل زده ارسال شد.

جعفر زاده افزود:درراستای کمک به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان محموله‌ای حاوی اقلام ضروری چون پوشاک، موادغذایی، بهداشتی و وسایل گرمایشی به وسیله یک دستگاه وانت نیسان به این مناطق ارسال شده است.

این هنرمند تئاتر استان اظهار داشت: محموله کمک‌ها در قالب تجهیزات و اقلام ضروری از طریق کمک‌های هنرمندان تئاتر و علاقه مندان به این هنر تهیه و به این مناطق ارسال شد.

نوید جعفر زاده گفت: با توجه به کمک های مالی برخی از عزیزان برای هم وطنان سیل زده کلیه مبالغ دریافتی از عزیزان به اقلام ضروری و مورد نیاز مردم آن منطقه تبدیل شد و برای استفاده مردم عزیز سیستان و بلوچستان به منطقه ارسال شد.

جعفر زاده ضمن قدردانی از ساناز مرتضی پور هنرمند تئاتر استان  که بانی این خیر شدند وسپاس فراوان از آرمان براتی برای زحمات زیاد در جمع آوری اقلام گفت: از همه هنرمندان تئاتر استان پیشکسوتان و جوانان فعال این عرصه صمیمانه سپاسگذار هستم. چرا که میدانیم حتی با وجود مشکلات مالی بسیار در کمک رسانی به مردم عزیز سیستان و بلوچستان همکاری کردند و واقعا از همه لحاظ کمک حال این عزیزان و ما برای کمک رسانی به منطقه سیلزده سیستان بودند.

 این هنرمند تئاتر استان ضمن ابراز تاسف و همدردی با مردم استان سیستان و بلوچستان که به دلیل وقوع سیل و آبگرفتگی دچار آسیب و خسارت شده اند، افزود: به مخاطره افتادن زندگی هموطنان برای هر انسانی در ایران زمین بسیار سخت و دردناک است، بنابراین هنرمندان تئاتر استان نیز هم مانند دیگر هم وطنان ایران زمین از کمک و یاری رساندن به این عزیزان دریغ نخواهند کرد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، اقلام جمع آوری شده برای هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان 28 دی ماه با یک دستگاه وانت بار به این مناطق ارسال شد.

 




مطالب مرتبط

در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید
در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید

فرناز عقیلی، نویسنده و کارگردان رادیوتئاتر «نا» بر این باور است که قصه‌های بزرگ علوی فارغ از دوره نگارش متن به نمایشنامه‌نویس فرصت ساخت شخصیت‌های جدید با چالش‌های جدید می‌دهد.   

|

نظرات کاربران