در حال بارگذاری ...
ناهید مسلمی در گفتگو با ایران تئاتر خبر داد:

بانمایش تازه ابراهیم پشت کوهی به فجر 38 می‌آیم

ناهید مسلمی بازیگر باسابقه تئاتر و رادیو از ایفای نقش در تازه‌ترین نمایش ابراهیم پشت کوهی خبر داد ،که پس اجرا در جشنواره مهمان تالار قشقایی تئاتر شهر خواهد بود.

ناهید مسلمی در خصوص فعالیت‌های تازه خود به ایران تئاتر گفت: مدتی است در دور جدید تمرینات نمایش «تنها خرچنگ خانگی لای ملافه‌ها خانه می‌کند اتللو» که در سالن شماره دو تئاتر شهر آغاز شده حضور دارم. این نمایش پس از اجرا در فجر38و بعداز خاتمه  جشنواره از اواخر بهمن تا آخر اسفند در سالن قشقایی روی صحنه خواهد رفت.

او  درباره نقش خود در این نمایش گفت: در «تنها خرچنگ خانگی لای ملافه‌ها خانه می‌کند اتللو» نقش زنی  مجنون و شیرین عقل به نام دی کتو را بازی می‌کنم. این زن در طول داستان نمایش با کارها و اقداماتی که انجام می‌دهد باعث دستگیری آدم‌های شرور می‌شود. در واقع با وجود شیرین عقلی یک جور خرد و فرزانگی پشت اعمال و تفکرات دی کتو وجود دارد.

مسلمی همچنین در خصوص فضا و حال و هوای این نمایش بیان کرد: نمایش فضای بومی و جنوب کشور را  دارد که در بستر رئالیسم جادویی شکل گرفته است. دکورهای نمایش هم مثل کارهای گذشته پشت کوهی سنگین و انبوه هستند و موسیقی و اجرای زنده نقش مهمی در این درام دارد.

این بازیگر نمایش‌های رادیویی در پایان سخنانش نیز در ارتباط با تجربه‌های اخیرش در این عرصه گفت: به تازگی در نمایش رادیویی «پازل» نوشته آگاتا گریستی به کارگردانی جواد پیشگر بازی کرده‌ام. در این نمایش رادیویی نقش یک قاتل بی رحم و خونسرد را بر عهده داشتم.

گفتنی است در نمایش «تنها خرچنگ خانگی لای ملافه‌ها خانه می‌کند اتللو» به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی، ایمان اشراقی، مسیح کاظمی، منصور صوفی، غلام فرج‌زاده و تعدادی از بازیگران تئاتر بوشهر و بندرعباس نیز حضور دارند.

ناهید مسلمی بازیگر باسابقه تئاتر و رادیو در سال‌های اخیر با جمعی از کارگردانان شناخته شده تئاتر چون نادر برهانی مرند، علیرضا نادری و محمد یعقوبی همکاری داشته است. از تجربه‌های مهم بازیگری او می‌توان به مریم و مرداویج (بهزاد فراهانی)، مده‌آ (قطب‌الدین صادقی)، آه خواهرم مده آ (مسعود سمیعی)، سیمرغ (قطب‌الدین صادقی)، جنایت و مکافات (میکائیل شهرستانی)، حوالی کافه شوکا (هوشمند هنرکار)، زائر (حمید امجد) و گل‌های شمعدانی (محمد یعقوبی) اشاره کرد.

 

خبر و گفت‌وگو:  احمد محمد اسماعیلی

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران