در حال بارگذاری ...
شهرام کرمی پس از اعلام کناره گیری از مسئولیت گفت :

به دلیل محدودیت در مدیریت تئاتر استعفا دادم
پی گیر تمام مطالبات تئاتری‌ها هستم

مدیرکل هنرهای نمایشی در اقدامی غیرقابل انتظار اعلام کرد که به دلیل محدودیت مالی و ساختاری برای مدیریت تئاتر، از سمت خود استعفا داد.

 

به گزارش ایران تئاتر  شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی با انتشار متن کوتاهی در صفحه اینستاگرام خود از مسئولیت خود در اداره کل  هنرهای نمایشی  خداحافظی کرد، کرمی درباره این تصمیم ناگهانی و دلایل آن در گفت و گو با خبر گزاری مهر اعلام کرد : مأموریت ۲ ساله من در اداره کل هنرهای نمایشی به پایان رسیده است و این را که تنها تا پایان سال در اداره کل هنرهای نمایشی خواهم بود به معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حدود ۴ ماه پیش اعلام کرده بودم.

وی ادامه داد: اوایل ماه اسفند نیز به صورت کتبی موضوع پایان مأموریت خود را به معاون هنری یادآوری و تأکید کردم.

مدیرکل هنرهای نمایشی درباره دلایل خود برای استعفا تصریح کرد: با توجه به مسئولیت دشواری که حوزه هنرهای نمایشی دارد و مطالبه بر حق هنرمندان، محدودیت‌هایی که اعتبارات و ساختار اداره کل هنرهای نمایشی برای فعالیت مؤثر و نقش حمایتی دارد، از سمت خود استعفا دادم.

کرمی درباره وضعیت تعهدات مالی اداره کل هنرهای نمایشی به گروه‌های تئاتری با توجه به استعفای وی، تأکید کرد: تا زمانی که مسئول جدید اداره کل هنرهای نمایشی مشخص شود، پیگیر تمام مطالبات تئاتری‌ها هستم ضمن اینکه کارهای اداری این امر انجام شده و تنها منتظر پرداخت اعتبار هستیم. به محض پرداخت اولین اعتبار از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مطالبات تئاتری‌ها پرداخت می‌شود.

وی در پایان سخنان خود اظهار کرد: احسان کردم که دیگر نیروی لازم و کافی برای خدمت رسانی در اداره کل هنرهای نمایشی را ندارم و باید نیروی جدیدی وارد این حوزه شود. باید از همه همکارانم، معاون هنری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که طی این ۲ سال فعالیت به من کمک کردند قدردانی کنم و بعد از این هم هر جا که باشم به عنوان یک خدمتگذار در خدمت تئاتر و هنرمندان تئاتر خواهم بود.

شهرام کرمی  در متن خداحافظی خود از اداره کل هنرهای نمایشی، در اینستاگرام خود نوشت: «ماموریت من در این مرکز به پایان رسید. افتخار من بود در این مدت خدمتگزار خانواده خود باشم. در این دو سال از هیچ تلاشی برای خدمت به تئاتر و این مسئولیت دشوار دریغ نکردم. سختی کار زیاد بود و من بابت همه کاستی‌ها پوزش می خواهم. هنرمندان و همکاران در این کار با صبوری و گذشت به من کمک کردند. امیدوارم جامعه هنرمندان تئاتر که شایسته بهترین تکریم و عزت هستند با حضور یک فرد مسئول شاهد بهترین اتفاق‌های این حوزه در آینده باشند.»




مطالب مرتبط

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری:  اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری: اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از راه‌یابی یک اثر برتر از این جشنواره سراسری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اثری دیگر به جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

|

نظرات کاربران