در حال بارگذاری ...
بهرام ابراهیمی هنرمند پیشکسوت رادیو:

پیشرفت زیادی در شیوه اجرایی وتولید افکت داشته‌ایم

بهرام ابراهیمی هنرمند پیشکسوت رادیو، تئاتر، سینما و تلویزیون هدف از اجرای برنامه «روی موج نمایش» را آشنایی مخاطبان رادیوبا هنرهای نمایشی به خصوص تئاتر دانست.

به گزارش ایران تئاتر، بهرام ابراهیمی در این باره گفت: در حال حاضرسوال های برنامه بیشتر در زمینه نمایش مطرح می شود چرا که نباید فراموش کنیم همه هنرهای نمایشی قرن بیست و یک ریشه در نمایش های پیشین دارند و سینما و تلویزیون و رادیو نیز وامدار تاتر هستند ، به عبارتی سوالات برنامه را با نمایش شروع کردیم و به دوستان و همکاران دیگری که این برنامه را اجرا می کنند پیشنهاد می کنم  در چند هفته آینده به پیشینیه هنرهای نمایشی در رادیو هم توجه کنیم.

این هنرمند پیشکسوت ادامه داد : اگر بخواهیم به لحاظ تکنیکی نمایش های قدیم را با نمایش های جدید مقایسه کنیم  ، پیشرفت زیادی در شیوه اجرایی تولید افکت و انتخاب موسیقی  داشته ایم اما نباید فراموش کنیم کسانی که قبل از ما وارد رادیو شدند با امکانات حداقل زیر صفری شروع کردند تا نمایش های رادیویی را به اینجا برسانند و خوب است با مطرح کردن سوال در حیطه رادیو، از کسانی که سالیان سال در رادیو زحمت کشیدند تشکر کنیم.

مجری «روی موج نمایش» در پایان گفت: در این مسابقه قراراست به مرور یک سری اطلاعات مربوط به هنرهای نمایشی جهان و ایران داشته باشیم؛ طراح سوال ها دانیال ابراهیمی است که با مشورت من سوال ها را مطرح می کند ومهدیه تقی زاده نیز تهیه کنندگی برنامه را برعهده دارد، البته این برنامه با دوستان گوینده دیگری نیز اجرا می شود.

ابراهیمی درپایان تأکید کرد: تلاشمان این است که سوالات این برنامه پیچیده نباشد تا مخاطبان بتوانند به آن پاسخ دهند و به نظرم با مرور زمان شکل سوال ها نیز کمی پیچیدهتر می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران