در حال بارگذاری ...
یادداشت تسلیت مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت برای درگذشت سیروس گرجستانی

او سرشار از زندگی بود

سید محمد طباطبایی حسینی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای ارزشیابی هنرمندان، درگذشت سیروس گرجستانی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون را تسلیت گفت.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، متن پیام تسلیت سید محمد طباطبایی حسینی به این شرح است:
خبر درگذشت بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون را ناباورانه شنیدیم و هنوز با آن کنار نیامده‌ایم. استفاده از واژه مرحوم و زنده یاد برای هنرمند پیشکسوت؛ سیروس گرجستانی سخت است چه اینکه او سرشار از زندگی بود. خاطراتی که از او به جا مانده با مهربانی و محبت همراه است. جناب گرجستانی در بازیگری در هر سه رشته تئاتر، سینما و تلویزیون دارای شناسنامه پربار و قابل اعتنایی است. او را اگرچه این سال‌ها بیشتر در قاب تلویزیون و بر پرده سینما دیده‌ایم اما تا میانه‌های دهه ۷۰ یکی از بازیگران شاخص تئاتر کشور بود و شاید یکی از حسرت‌های نسل جوان ندیدن زنده‌یاد گرجستانی روی صحنه تئاتر باشد.  اینجانب درگذشت این هنرمند عزیز و عضو محترم موسسه هنرمندان پیشکسوت را به خانواده محترم‌شان به ویژه به همسر و فرزندان ایشان و نیز به هنرمندان عزیز تسلیت گفته و از درگاه پروردگار متعال برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌کنم.




مطالب مرتبط

در آیین پاسداشت و تکریم هنرمندان پیشکسوت متولد دی‌ مطرح شد

هنرمندان، سرمایه‌های ملی کشور هستند
در آیین پاسداشت و تکریم هنرمندان پیشکسوت متولد دی‌ مطرح شد

هنرمندان، سرمایه‌های ملی کشور هستند

سیدعباس عظیمی (مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت) در آیین پاسداشت و تکریم هنرمندان پیشکسوت متولد دی‌ گفت هنرمندان عزیز کشور به‌عنوان سرمایه‌های ملی هستند و امیدوارم با بهبود شرایط درآمدی دولت، شاهد افزایش بودجه برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به هنرمندان پیشکسوت باشیم.

|

هنرمندان پیشکسوت پیشواز روشنایی رفتند

دورهمی خانوادگی موسفیدان هنر به مناسبت شب یلدا
هنرمندان پیشکسوت پیشواز روشنایی رفتند

دورهمی خانوادگی موسفیدان هنر به مناسبت شب یلدا

سیدعباس عظیمی در میهمانی خانوادگی هنرمندان پیشکسوت که به مناسبت شب یلدا با حضور هنرمندان برجسته و باسابقه رشته‌های مختلف برگزار شد، موسسه هنرمندان پیشکسوت را گنجینه بزرگ هنر ایران اسلامی دانست و گفت اگر هرکدام از اعضای این موسسه نزدیک به نیم قرن تجربه و تخصص داشته باشند، در ...

|

طوفان درگذشت

طوفان درگذشت

رضا صفایی‌پور، معروف به طوفان، بازیگر پیشکسوت سینما و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت، پس از یک دوره درگیری با بیماری پارکینسون، روز یکشنبه 26 آذر درگذشت.

|

صاحب ردیف بودجه شدن موسسه هنرمندان پیشکسوت پیگیری می‌شود

صاحب ردیف بودجه شدن موسسه هنرمندان پیشکسوت پیگیری می‌شود

جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به درخواست هنرمندان پیشکسوت در خصوص قرار گرفتن نام این مؤسسه در ردیف‌های بودجه دولت، گفت قطعاً این درخواست هنرمندان پیشکسوت را از طریق مجلس پیگیری خواهیم کرد.

|

نظرات کاربران