در حال بارگذاری ...
در دیدار مدیران استان با وزیر ارشاد

امضا تفاهم‌نامه فرهنگی و هنری با استانداری کهگیلویه و بویراحمد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش ایران تئاتر از کهگیلویه و بویراحمد، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حسین کلانتری استاندار و محمدعلی پیرسبزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

در این دیدار که در دفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی و هنری استان،  از عملکرد اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تقدیر کرد.

کلانتری همچنین با اشاره به فعالیت های فرهنگی و هنری استان در پیشگیری و مبارزه با کرونا گفت: مجموعه هنرمندان، خبرنگاران و اصحاب فرهنگ و قلم کهگیلویه و بویراحمد در بحران کرونا عملکرد قابل قبولی داشتند که شایسته تقدیر است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دولت در استان از اقشار آسیب دیده حوزه  فرهنگ و هنر با اختصاص تسهیلات فرهنگی حمایت خواهد کرد. 

در ادامه این نشست محمدعلی پیرسبزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از ظرفیت ها و پتانسیل های فرهنگی و هنری استان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان مشکلات فرهنگی و هنری بویژه در زیر ساخت های فرهنگی  استان خواستار توجه ویژه وزیر ارشاد به استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور نیز ضمن تقدیر از عملکرد استانداری و مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و اهمیت شاخص های فرهنگی و هنری، گفت: قطعا پیشرفت و توسعه، بالاخص توسعه فرهنگی نیازمند همدلی و هم آوایی و نگاه ویژه مدیریتی است.

در این نشست با توافق سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تنظیم تفاهمنامه فرهنگی برای توجه ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان کهگیلویه و بویراحمد مورد توافق طرفین قرار گرفت و صالحی دستور  پیش نویس و انعقاد تفاهمنامه بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری کهگیلویه و بویراحمد را صادر کرد. 

پیش بینی می‌شود این توافقنامه تا نیمه مرداد ماه  عملیاتی شود.




نظرات کاربران