در حال بارگذاری ...
با تصمیم گروه اجرایی؛

نمایش «فقط چهل روزه بودم» به صحنه نمی‌رود

اجرای نمایش «فقط چهل روزه بودم» که از هفته گذشته در تالار سایه تئاتر شهر به صحنه رفته، با تصمیم گروه اجرایی به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاترشهر،  اجرای نمایش «فقط چهل روزه بودم» به نویسندگی مسعود هاشمی نژاد و کارگردانی مسعود طیبی با تصمیم گروه اجرایی و موافقت مدیر مجموعه تئاتر شهر به حالت تعلیق در آمد.
گروه اجرایی نمایش «فقط چهل روزه بودم» با بیان اینکه مدیریت و کارکنان مجموعه تئاتر شهر پیش از آغاز و حین اجرای این اثر نمایشی در تالار سایه همکاری های مستمری با گروه اجرایی برای رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی داشتند ، اعلام کرده:« برای حصول اطمینان از سلامتی یکی از بازیگران این اثر نمایشی پس از انجام آزمایشات لازم، فعلا تصمیم گرفتیم تا اجرای این اثر نمایشی را به حالت تعلیق دربیاوریم. این در حالی است که طبق هماهنگی های انجام گرفته با مدیریت مجموعه تئاتر شهر، نحوه ادامه اجرای نمایش از طریق واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاترشهر اطلاع رسانی خواهد شد.»
مسعود طیبی کارگردان نمایش «فقط چهل روزه بودم» با قدردانی از استقبال قابل توجه مخاطبان از اجراهای این اثر نمایشی طی روزهای گذشته تاکید کرد: آنچه برای توقف موقت اجرای این اثر نمایشی پیش آمده در نهایت تعامل و همکاری با مدیریت مجموعه تئاتر شهر با تصمیم گروه اجرایی نمایش صورت گرفته است. چرا که  با آغاز اجراهای این اثر نمایشی در تالار سایه تمامی کارکنان مجموعه تئاتر شهر بر اساس شیوه نامه اجرایی و بهداشتی بازگشایی تالارهای نمایشی پیرو دستور العمل ابلاغی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد ملی مقابله با کرونا با گروه های اجرایی همکاری داشتند و ما مشکلی در این زمینه نداشتیم.
مدیریت مجموعه تئاتر شهر نیز چندی پیش با انتشار شیوه نامه اجرایی و بهداشتی بازگشایی تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر پیرو دستور العمل ابلاغی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از انتشار اطلاعیه ستاد ملی مبارزه با کرونا ، هرگونه اجرای عمومی آثار نمایشی در این مجموعه با حضور تماشاگران و هنرمندان را منوط به اجرای دقیق این شیوه نامه دانست.
 این شیوه نامه مبتنی بر چند فصل تنظیم شده که طی آن ضمن بیان جزییاتی از پروتکل های بهداشتی موارد مربوط به حضور تماشاگران – هنرمندان - کارکنان و سایر مراجعه کنندگان به واحدهای مختلف ، نحوه برنامه ریزی اجراهای کنونی و نمایش های آینده تالارهای مختلف تئاتر شهر، شرایط پذیرش مخاطبان برای تماشای آثار نمایشی و پیش بینی برای ارائه خدمات مناسب تر مورد توجه قرار گرفته است.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان «دویست و هشتادمین شب سال»

مرجان پورغلامحسین: میکروتئاتر، جهان تئاتری را گسترده‌تر می‌کند
گفت‌وگو با کارگردان «دویست و هشتادمین شب سال»

مرجان پورغلامحسین: میکروتئاتر، جهان تئاتری را گسترده‌تر می‌کند

مرجان پورغلامحسین، نویسنده و کارگردان نمایش «دویست‌وهشتادمین شب سال» بر این باور است که استفاده از تکنیک میکروتئاتر جهان تئاتری را گسترده‌تر می‌کند و در عین حال توانایی افزودن جلوه‌های ویژه و اتفاقاتی را در اختیار کارگردان‌ها قرار می‌دهد که در تئاتر عروسکی یا غیر ...

|

«مامان» به صحنه بازمی‌گردد

«مامان» به صحنه بازمی‌گردد

نمایش عروسکی «مامان» به نویسندگی و کارگردانی الهام سلج محمودی دور دوم اجراهای خود را از 12 بهمن ماه در سالن تئاتر «هامون» آغاز می‌کند.

|

نقدی بر نمایش «نفرین رزالین» نوشته و کار مسعود طیبی

رومئو و ژولیت؛ قربانیان عشقی نافرجام در رقابت صاحبان قدرت
نقدی بر نمایش «نفرین رزالین» نوشته و کار مسعود طیبی

رومئو و ژولیت؛ قربانیان عشقی نافرجام در رقابت صاحبان قدرت

سیدعلی تدین صدوقی: این شب‌ها گذرتان به تئاتر شهر بیفتد در سالن قشقایی می‌توانید تماشاگر نمایش «نفرین رزالین» تازه‌ترین اثر نمایشی مسعود طیبی باشید. نمایشی که درام معروف «رومئو و ...

|

گفت‌وگو با بازیگر نمایش «حقایقی درباره سگ‌ها و گربه‌ها»

ویدا جوان: به تقدس تئاتر، اخلاقیات و معیارهای این هنر اعتقاد دارم
گفت‌وگو با بازیگر نمایش «حقایقی درباره سگ‌ها و گربه‌ها»

ویدا جوان: به تقدس تئاتر، اخلاقیات و معیارهای این هنر اعتقاد دارم

ویدا جوان، بازیگر نمایش «حقایقی درباره سگ‌ها و گربه‌ها» با بیان این‌که تئاتر و بازیگری روی این صحنه مقدس تنها مسئله‌ای است که نسبت به آن متعصب هستم و شدیداً به تقدس تئاتر، اخلاقیات، معیارها و انضباط و تلاش در آن اعتقاد دارم.

|

نظرات کاربران