در حال بارگذاری ...
در یکی از سلسله برنامه‌های نمایش رادیویی اودیبل تیه‌تر اتفاق افتاد

حضور بازیگر موفق جنگ ستارگان در یک نمایش رادیویی

دیزی ریدلی بازیگر انگلیسی «جنگ ستارگان» نمایش تک نفره «جزیره نشین‌ها» را خواند.

به گزارش ایران تئاتر نمایش‌خوانی «جزیره نشین‌ها» از سلسله برنامه‌های نمایش رادیویی اودیبل تیه‌تر است.

«جزیره نشین‌ها» را الینور کوک نوشته است.

این نمایشنامه ما  را به دنیای باورنکردنی یک برنامه رئالیتی شوی تلویزیون می برد. این داستان به شدت خنده دار و اندیشمندانه درباره زنی جوان است که همیشه احساس نامرئی  بودن می کند. او در یک برنامه دوستیابی تلویزیونی شرکت می کند ، به یک بهشت ساخته شده می رود که زمان در آن وجود ندارد و همه چیز ساختگی است. برای ماندن در بازی ، او شخصیت های مختلفی را از خود نشان می دهد  اما هرچه روزها  یا هفته ها  می گذرد و مرزهای بین حقیقت و داستان تار می شود ، او باید با نگرانی های دیرینه خود در مورد هویت و تمایل به دیده شدن روبرو شود ... این در حالی است که دوربین ها در حال چرخش  وضبط هستند.

الینور کوک، نمایشنامه‌نویس جوانی است که نمایش‌های متنوعی نوشته است از « تصویر یک زن جوان ناشناخته» گرفته تا «راهنمای دختران برای نجات دنیا».او برنده جایزه جرج دیواین بهترین فیلمنامه نویس آینده دار در سال 2013  است.

دیزی ریدلی بازیگر جوان انگلیسی  با فیلم‌های «جنگ ستارگان» مشهور شد. او در فیلم‌های دیگری مانند «اوفلیا» یا «قتل در قطار سریع السیر شرق» نیز نقش آفرینی کرده است.

          

          




مطالب مرتبط

اجرای «کجایی ابراهیم؟» و «جهنم سرد» در روز دوم جشنواره تئاتر فجر

میزبانی تئاتر شهر و موزه عبرت از علاقه‌مندان به نمایش‌های رادیویی و تلویزیونی
اجرای «کجایی ابراهیم؟» و «جهنم سرد» در روز دوم جشنواره تئاتر فجر

میزبانی تئاتر شهر و موزه عبرت از علاقه‌مندان به نمایش‌های رادیویی و تلویزیونی

شش نمایش رادیویی و دو نمایش تلویزیونی در دومین و سومین روز برگزاری چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر میزبان علاقه‌مندان و هنرمندان استان‌های مختلف در تئاتر شهر و موزه عبرت بودند.

|

نظرات کاربران