در حال بارگذاری ...
از سوی واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

فراخوان جایزه نمایشنامه نویسی با موضوع «کرونا»منتشر شد

فراخوان سومین جایزه نمایشنامه نویسی چهارمحال و بختیاری با موضوع پاندمی ویروس کرونا از سوی واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از چهارمحال و بختیاری، مسئول واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: واحد نمایش حوزه ی هنری چهارمحال و بختیاری به منظور ارج نهادن به هنر نمایشنامه نویسی و با هدف تولید نمایشنامه و معرفی نمایشنامه‌نویسان خلاق و زمینه سازی جهت تولید آثار نمایشی مطلوب و اثرگذار در سطح جامعه و همچنین تولید آثار مبتنی بر وقایع روز به ویژه پاندمی ویروس کرونا و تاثیر آن بر جوامع انسانی، سومین دوره ی جایزه ی نمایشنامه نویسی را برگزار می نماید.

امین بسیم افزود: تاثیر ویروس کرونا بر جوامع انسانی، سبک زندگی و خانواده( حال و آینده)، کادر درمانی و کرونا ( تلاش فداکاری کادر درمان و مسائل و مشکلات آنان) و کمک های مومنانه و کرونا ( همدلی، همکاری وهمراهی مردم در شرایط پاندمی کرونا) از موضوعات این جایزه نمایشنامه نویسی است.

به گفته وی این مسابقه در گستره جغرافیایی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود و هر نویسنده استانی می تواند تا سقف سه اثر نمایشی به این مسابقه ارسال نماید.

وی یادآور شد: آثار ارسالی پیش از این نباید در هیچ جشنواره یا مسابقه‌ی نمایشنامه نویسی شرکت کرده و یا نمایش آنها اجرای عموم رفته باشد و چنانچه در هر مرحله‌ای خلاف این موضوع ثابت شود اثر یادشده از مسابقه حذف خواهد شد.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری گفت: در این جایزه سه اثر منتخب معرفی خواهد شد و به تشخیص هیات داوران این مسابقه در صورت بالا بودن کیفیت آثار نمایشی از 3 اثر دیگر تقدیر می شود.

وی افزود: آثار منتخب جشنواره با کمک هزینه حوزه هنری استان در سال 1400  اجرا خواهند شد و نمایشنامه های منتخب در آینده به چاپ خواهند رسید.

بسیم گفت: مهلت ارسال آثار به این مسابقه تا 20 اسفند ماه1399 است و برگزیدگان آن در هفته هنر انقلاب اسلامی 1400 معرفی می شوند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس شهرکرد، خیابان شریعتی، کوچه 52، کدپستی: 8816767454 ، واحد نمایش حوزه ی هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری ارسال نمایند.

*متن فراخوان از پایان همین خبر قابل دریافت است.




مطالب مرتبط

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

در آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی اقتباسی چهارراه فاطمه داودی مازندرانی و مرجان فخار نویسندگان نمایشنامه «گنج پنجم» از دو استان تهران و مرکزی در رتبه سوم، مهدی یزدانی نویسنده نمایشنامه «خسرو شیرین شاپور» از استان تهران در رتبه دوم قرار گرفتند و دیپلم ...

|

همزمان با معرفی هیئت‌داوران مسابقه نمایشنامه‌نویسی

نمایشنامه‌های منتخب جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند
همزمان با معرفی هیئت‌داوران مسابقه نمایشنامه‌نویسی

نمایشنامه‌های منتخب جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند

دبیرخانه بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان، هیئت‌داوران آثار بخش نمایشنامه‌نویسی و آثار منتخب مرحله اول مسابقه نمایشنامه‌نویسی این رویداد هنری را معرفی کردند.

|

با کارگردانی کورش سلیمانی

«توافق‌نامه» برای نخستین بار در ایران اجرا می‌‌شود
با کارگردانی کورش سلیمانی

«توافق‌نامه» برای نخستین بار در ایران اجرا می‌‌شود

کورش سلیمانی، نمایشنامه «توافق‌نامه» به قلم فیلیپ کلودل، نویسنده معاصر فرانسوی را برای اولین بار در ایران روی صحنه خواهد آورد. او به همراه بهنام تشکر و رامین ناصرنصیر، بازیگران این اثر اجرایی را تشکیل می‌دهند.

|

نظرات کاربران