در حال بارگذاری ...
دل‌نوشته‌ هنرمندان انجمن‌ هنرهای ‌نمایشی ‌ایران در محکومیت ترور شهید محسن فخری‌زاده

چه شیرین و انسانی است این‌گونه در خدمت وطن خود بودن

هنرمندان انجمن‌ هنرهای ‌نمایشی ایران در محکومیت ترور شهید محسن فخری‌زاده دل‌نوشته‌ای را منتشر کردند.

به گزارش ایران تئاتر  هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی شعب سراسر کشور با توجه به حادثه تروریستی روز جمعه هفتم آبان‌ماه که منجر به شهادت شهید محسن فخری‌زاده شد دل‌نوشته‌ای را منتشر کردند که متن آن به شرح زیر است:
«انا لله و انا الیه راجعون
 سردار دیگری خون خود را به پای درخت انقلاب ریخت تا تنومندتر از همیشه، در برابر بی‌عدالتی‌های جهان استوار باقی بماند. او به خیل هم‌رزمانش پیوست و دعوت حق را لبیک گفت اما از او باید درسی آموخت که دنیای امروزمان تشنه آن است: «خدمت کردن به وطن، بی‌نام و نشان» او در چهار دهه گذشته تمام خود را صرف پیشرفت انقلاب و کشور در حوزه علم و فن‌آوری کرد اما نام و نشانش برای بسیاری از ایرانیان تا لحظه شهادت ناشناخته بود. چه شیرین و انسانی است این‌گونه بزرگوارانه در خدمت وطن خود بودن.
انجمن هنرهای نمایشی ایران و کلیه شعب استانی در سراسر کشور، شهادت مظلومانه این دانشمند هسته‌ای را به خانواده ایشان و همه ملت ایران تسلیت گفته و آرزومند است که منش و روش رفتاری آن دانشمند عزیز، در سطوح مختلف مدیریتی نهادینه شود.
ترور نشان‌دهنده ضعف و ناتوانی است و عاملین این جنایت بدون شک ضعیف‌ترین عالمند و روزی به خاطر این خون‌های ریخته‌شده کمر خواهند شکست.»                                                                                                           

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران