در حال بارگذاری ...
با نزدیک شدن به آغاز اجرا در نوفل لوشاتو

پوستر نمایش «هولودومور» رونمایی شد

پوستر نمایش «هولودومور» به کارگردانی رها حاجی زینل رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی گروه تئاتر سه گانه، پوستر نمایش «هولودومور» به نویسندگی علی صفری و کارگردانی رها حاجی زینل با طرحی از امین قنبری رونمایی شد.
نمایش «هولودومور» به تهیه کنندگی سید محمدمهدی طاهریان مهدوی از یکم اسفند ماه سال جاری در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه خواهد رفت.
سارینا آزاد میلانی، فرشاد ایوبی، محمد پسندیده، تیما تقی زاده، فرزانه سیری، آهو شفیعی، میلاد صالح وند، مهدی عباسی، نیکا قاسمی، عاطفه موسوی، علیرضا ولی پور بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش خواهند پرداخت.
«هولودومور» در زبان محلی اکراینی به معنای مرگ بر اثر گرسنگی است، این نمایشنامه روایتی از قحطی کشور اکراین بعد از جنگ جهانی است؛ اتفاقی که باعث مرگ میلیون‌ها نفر شد.
«هولودومور» تازه‌ترین محصول گروه تئاتر سه گانه همچون ۲ نمایش «آشویتس زنان» و «برلین ۱۰:۱۰» نگاهی به مشکلات و معضلات پیرامون جنگ جهانی دارد.
گفتنی است «امین قنبری» پیش از این طراحی پوستر آثاری همچون «آشویتس زنان»، «کرونوس»، «افسانه های خلیج»، «اولد سیبروک» و «شاه لیر» را در کارنامه داشته است.
شهاب شریفی در مقام طراح صحنه، امین قنبری به عنوان طراح گرافیک، حنیف پرنده به عنوان طراح تیزر، مهدی سلیمی در مقام طراح موسیقی، فرزانه سیری به عنوان طراح لباس و رضا جاویدی و احسان زارع به عنوان عکاس، حاجی زینل را در این نمایش همراهی می‌کنند.




مطالب مرتبط

«مافیای روباه‌ها» تمدید شد

«مافیای روباه‌ها» تمدید شد

نمایش «مافیای روباه‌ها» به کارگردانی امید بنکدار که در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه است، به مدت ۱۰ شب دیگر تمدید شد.

|

برنامه اجراهای عمارت نوفل‌لوشاتو

برنامه اجراهای عمارت نوفل‌لوشاتو

برنامه اجراهای عمارت نوفل‌لوشاتو اعلام شد. در این میان، نمایش «دلاور سرزمین غرب» به کارگردانی رضا ساغری، از چهارشنبه این هفته (۱۳ دی ۱۴۰۲)، روی صحنه خواهد رفت.

|

نظرات کاربران