در حال بارگذاری ...
شهردار دزفول مطرح کرد:

جشنواره تئاتر مهر دزفول بستری برای عرضه استعدادهای کودک و نوجوان

شهردار دزفول برگزاری جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول را بستری مناسب برای عرضه توانایی ها و استعدادهای کودک و نوجوان برشمرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، محمدعلی دوائی فر شهردار دزفول در پیامی که به مناسبت برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان با محوریت نمایشنامه نویسی در شهرستان دزفول در حال برگزاری است این جشنواره را فرصتی مغتنم و بستری مناسب به منظور شکوفا شدن توانایی ها و استعدادهای کودک و نوجوان برشمرد.

در متن این پیام آمده است:

شهرستان دزفول از دیرباز تا کنون مهد فرهنگ و هنر بوده و همواره هنرمندان نامی بسیاری را عرصه های ملی و بین المللی معرفی کرده است.

برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر در دزفول فرصتی مغتنم و بستری مناسب به منظور شکوفا شدن توانایی ها و استعدادهای این گروه سنی است.

اینجانب برگزاری این جشنواره ملی را در این شهرستان بسیار ارزشمند دانسته و به فال نیک می گیرم؛ به طور قطع دزفول پتانسیل و ظرفیت های بسیاری به منظور میزبانی از این دست مراسمات و جشنواره ها را داراست.

امید است با تلاش، همت و اهتمام مسوولان،  بستری فراهم شود تا همواره شاهد برگزاری اینگونه جشنواره های ملی در دزفول باشیم.

محمدعلی دوائی فر

شهردار دزفول

 

سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول با محورت نمایشنامه نویسی به دبیری نادر سعادتی فرد در شهرستان دزفول در حال برگزاری است و روز پنج شنبه 21 اسفندماه 1399 با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان می دهد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران