در حال بارگذاری ...
از سوی اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو

سریال‌های رادیویی نوروز 1400 اعلام شد

اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در نوروز ۱۴۰۰ سریال‌های رادیویی متنوع با موضوعات متفاوتی را برای پخش از شبکه های مختلف رادیویی تدارک دیده است.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، اسامی  و زمان پخش نمایش هایی که به مناسبت آغاز سال جدید از شبکه های رادیویی ایران، جوان، تهران، سلامت، معارف ، فرهنگ  و نمایش پخش می شوند به شرح زیر است:
نمایش 16 قسمتی «سیبیل»با موضوع آزاد، به نویسندگی علیرضا غنچی فشکی و کارگردانی مینو جبارزاده از 28 اسفند ماه ساعت22:30 از رادیو ایران پخش می شود. داستان این نمایش درباره پسری چهارده ساله است که همیشه در رویای مرد شدن همچون پدرش قدرت، خود را می پندارد.
همچنین نمایش 16 قسمتی«بله برون» با موضوع ازدواج از 28 اسفند ماه، ساعت 2 بامداد از رادیو جوان پخش می شود ، زهرا کولیوند نویسنده و مهرداد مهماندوست کارگردان این نمایش رادیویی هستند.
سریال 16 قسمتی «آقابزرگ» نیز با موضوع نوروز تهران در روزهای کرونا از 28 اسفند ماه، ساعت 22:30 به روی آنتن رادیو تهران می رود . زهرا کولیوند نویسنده و رضا عمرانی کارگردان این سریال رادیویی هستند.
نمایش 16 قسمتی «کلینیک» به نویسندگی زینب آرمند و کارگردانی مهرداد عشقیان ، داستان روایت یک پرستار از ماجرای خانواده ای است که در نوروز به کرونا مبتلا شده اند.این نمایش از 28 اسفند ماه ساعت 16 از شبکه سلامت پخش می شود.

نمایش رادیویی «هفت شهر عشق » نیز به نویسندگی هاجر کوشکی  با موضوع جوانان موفق انقلابی ،در 21 قسمت ، ساعت 1:45 دقیقه از شبکه معارف به روی آنتن می رود.

سریال رادیویی «غریبه» در 16 قسمت به نویسندگی داریوش روحی و کارگردانی سعیده فرضی با موضوع اقوام ایرانی از 28 اسفند ماه ساعت 3 بامداد از رادیو فرهنگ پخش می شود.
همچنین نمایش های رادیویی «مضحکه های اهل طرب» به نویسندگی و کارگردانی محمد پورحسن در ژانر کمدی، «زهرعسل» به نویسندگی پوریا موسوی،«شانزده انسان غمگین» به نویسندگی داریوش روحی و کارگردانی مهدی نمینی مقدم، «مهمانخانه شادی» به نویسندگی مجید حیدری ، سیمین بنایی و کارگردانی نورالدین جوادیان، و«شیرینی پزون» به نویسندگی بهناز امینی در ایام نوروز از شبکه رادیویی نمایش پخش خواهد شد.گفتنی است این آثار با تلاش نویسندگان، کارگردانان، تهیه کنندگان، بازیگران، صدابرداران و افکتورهای حرفه ای اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران