در حال بارگذاری ...
باحضور مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل:

اعضای شورای نظارت و ارزیابی نمایش اردبیل معرفی شدند

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی، اعضای شورای نظارت و ارزیابی نمایش اردبیل معرفی و ابلاغ خود را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، اولین نشست اعضای جدید شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش استان اردبیل با حضور عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان برگزار شد. در این نشست که معاون هنری و سینمایی و کارشناس نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان هم حضور داشتند، عبدالله بحرالعلومی، حوزه تئاتر را حوزه ای سخت در فرهنگ و هنر عنوان کرد و با اشاره به ضروت تولید و اجرای آثار نمایشی، نقش تئاتر را در توسعه فرهنگی جامعه برجسته دانست. وی با اعلام اینکه شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش، عالی ترین شورا در خصوص نظارت و ارزشیابی تئاتر است و بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، فعالیت می کند، گفت: تولید آثار فاخر نمایشی در ارتقای تئاتر استان امری ضروری است و باید با همراهی و همدلی هنرمندان تئاتر استان، صحنه های نمایش بیش از پیش شاهد هنرنمایی هنرمندان و گروه های تئاتری باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل با قدردانی از تلاش های اعضای قبلی شورا، از اعضای جدید خواست تا با تعامل بهتر و بیشتر با هنرمندان و گروه های نمایشی و توجه ویژه به محتوای نمایش ها و پرهیز از صدور مجوز برای نمایش های سخیف و کم ارزش، زمینه را برای تولید آثار کیفی فراهم کنند. 

در این جلسه هریک از شرکت کنندگان مطالبی را در خصوص نحوه تعامل با گروه های نمایشی و برگزاری جلسات مستمر شورا ارائه کردند و در پایان، ابلاغ های اعضای جدید شورا که توسط مدیرکل هنرهای نمایشی صادر شده است، اعطا گردید. غریب منوچهری، سعید نوریان، جاوید رخشانی، سیدرزاق صفوی نادر آزاددل اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اردبیل هستند.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران