در حال بارگذاری ...
به بهانه روز ارتباطات و روابط عمومی؛

مدیر روابط عمومی سناریست موقعیت‌هاست

ایران تئاتر- وحید لک: مدیری که ذائقه ذهن را بشناسد و دارای استراتژی و برنامه باشد، مدیری که همیشه برگه ای برای رو کردن داشته باشد.

ارتباطات واژه‌ای است که قدمت کاربردی آن به دوران اولیه، زمانی که ما روی این کره‌ خاکی زندگی کردن را آغاز کردیم و عملاً ارتباط ما با یکدیگر آغاز شد بر می گردد. زبان بدن و ارتباط غیر کلامی.

رسانه‌ آن دوران بدن بود و اصوات و اشکال. نیازی که روز به روز کامل تر شد

نیازی که در طول تاریخ تکامل یافت و امروز از مهمترین نیازمندیهای اساسی بشر است. ارتباطات.

دانش ارتباطات قبل از هر بحث علمی  در هوش و شناخت مدیر روابط عمومی خلاصه می شود، مدیری که باید گاهی به دل شیر بزند، در نقطه مرکزی میدان بازی کند، نوع رفتار و ادبیات ارتباط را با متناسب با نوع مخاطب طراحی کند، فرصت ها را بشناسد و کلید طلایی زمان را به وقت اش بچرخاند.

مدیری که ذائقه ذهن را بشناسد و دارای استراتژی و برنامه باشد، مدیری که همیشه برگه ای برای رو کردن داشته باشد. مدیری که حضور اش همیشه مهم و اثر گذار است، نظرات اش کارگشا و کلیدی‌ست.

مدیر روابط عمومی یک سناریست موقعیت هاست . یک دانای مجموعه.

در این روزگار که نگاه به روابط عمومی بعضاً نگاهی حالا به هر جهت است باید جنگید تا با تحقق موارد فوق عیار اهمیت را ثابت کرد، تو در روابط عمومی باید پالتویی ضخیم به تن کنی و‌کلاهی ستبر بر سر بگذاری.

حرفها می‌شنوی، حسادت‌ها، کینه‌ها، حقارت‌ها. و سخت‌تر از همه عدم درک و فهم از چرایی ایده‌هایی که مطرح می‌کنی.

روابط عمومی خستگی ندارد، اولین نفر و آخرین نفری، بی‌آنکه کلاهی برایت برداشته شود و کسی تمام قامت در رثای حضور و اثر گذاریت بایستد.

پس اجازه بدهید به عنوان یکی از اعضای خانواده‌ی فعالان روابط عمومی به احترام تک تک همکارانم بایستم و تعظیم کنم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران