در حال بارگذاری ...
طی ابلاغی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان؛

دبیر رپرتوار تئاتر خیابانی خوزستان منصوب شد

طی ابلاغی از سوی محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ساسان شکوریان به عنوان دبیر رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، طی ابلاغی از سوی محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ساسان شکوریان به عنوان دبیر رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی منصوب شد.

در متن این ابلاغ آمده است.

جناب آقای ساسان شکوریان

نظر به تجارب مفید و ارزشمند جنابعالی در عرصه ی فعالیت های فرهنگی و هنری، به موجب این ابلاغ شما را به عنوان دبیر رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از پروردگار متعال به انجام امور محوله موفق وپیروز باشید.

محمد جوروند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

بنا به گزارش تئاتر خوزستان این حکم توسط ناصر چنانی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و با حضور نسرین بیگدلی رئیس اداره هنری اداره کل و حمیدرضا سالاروند عضو هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به ساسان شکوریان ابلاغ شد.

رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از 4 تا 8 خردادماه 1400 به دبیری ساسان شکوریان با هدف حمایت از اجراهای عمومی تئاتر خیابانی در 10 شهرستان استان خوزستان برگزار می گردد.




مطالب مرتبط

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مجید منادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین رونمایی از پوستر ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور، این رویداد را در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس دانست و ابراز امیدواری کرد مردم خوزستان علاوه بر میزبانی، از این بستر عظیم فرهنگی در زمینه مسائل اعتقادی و ...

|

نظرات کاربران