در حال بارگذاری ...
توسط «نشر نیماژ» و از پروژه «پیشخان تئاتر»

هشت جلد کتاب در تئاتر شهر رونمایی می‌شود

آیین رونمایی هشت کتاب در قالب چهارمین دور از پروژه «پیشخان تئاتر نشر نیماژ» روز سه شنبه یازدهم خرداد ماه در تالار مشاهیر تئاتر شهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، آیین رونمایی هشت کتاب در قالب چهارمین دور از پروژه «پیشخان تئاتر نشر نیماژ» ساعت 18 روز سه شنبه یازدهم خرداد ماه در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار خواهد شد.

 «گفتگو‌هایی با بکت» نوشته مل گاسو با ترجمه علی حاتم، «تئاتر پست‌دراماتیک و امر سیاسی» نوشته کارل یورس- مونبی، جروم کرل و استیو جایلز با ترجمه نرگس یزدی، «چشم‌انداز آیین‌های نمایشی» نوشته ریچارد شکنر و با ترجمه رضوانه امامی‌پور، «آنتونن آرتو و اثرش» نوشته مارتین اسلین با ترجمه امیر شاکری چهار کتاب در حوزه نظریه تئاتر هستند در این مراسم پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، چهار نمایشنامه «فیلوکتت» نوشته هینر مولر با ترجمه محمود حسینی‌زاد، «ماراساد» نوشته پیتر وایس و ترجمه عرفان ناظر، «دروغ و سکوت» نوشته ناتالی ساروت و ترجمه فهیمه نجمی و «کابوس هنرپیشه» نوشته‌ی کریستوفر دورنگ با ترجمه شیوا اردویی نیز در این برنامه رونمایی می‌شوند.

آیین رونمایی هشت اثر پژوهشی در قالب چهارمین دور از پروژه «پیشخان تئاتر نشر نیماژ» ساعت 18 روز سه شنبه یازدهم خرداد ماه در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر با رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌های بهداشتی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.




مطالب مرتبط

در نشست خبری نمایش «روال عادی» مطرح شد

مجید مجیدی: وظیفه ماست که از تئاتر حمایت کنیم
در نشست خبری نمایش «روال عادی» مطرح شد

مجید مجیدی: وظیفه ماست که از تئاتر حمایت کنیم

مجید مجیدی کارگردان مطرح سینما در مراسم رونمایی از پوستر و نشست خبری نمایش «روال عادی» گفت وظیفه ما این است که از تئاتر حمایت کنیم. ما به تئاتر مدیون هستیم و حمایت امروز ما از تئاتر به نوعی خمس و زکاتی است که باید پرداخته شود. ما در دهه ۶۰ از تئاتر کوچ کردیم و به سینما رفتیم.

|

در گفت‌وگو با کاوه مهدوی مطرح شد

«آبی‌گونه»؛ نمایشی با محوریت اخلاق با پرهیز از کلیشه‌ و شعار
در گفت‌وگو با کاوه مهدوی مطرح شد

«آبی‌گونه»؛ نمایشی با محوریت اخلاق با پرهیز از کلیشه‌ و شعار

کاوه مهدوی، نویسنده و کارگردان نمایش «آبی‌گونه» می‌گوید، بسیاری از مسائل  و موضوعات در شخصیت و فرهنگ ما نهادینه شده است و موفقیت یک اثری هنری در پرهیز از پرداخت شعارگونه و دوری از کلیشه‌های مرسوم است.

|

نظرات کاربران