در حال بارگذاری ...
پس از موفقیت در اجرای صحنه ای

«آبگوشت زهرماری» در تلویزیون تئاتر ایران عرضه شد

علاقه‌مندان آثار کمدی می‌توانند نمایش «آبگوشت زهرماری» نوشته آرش آبسالان را با کارگردانی حسین اسدی از تلویزیون تئاتر ایران تماشا کنند.

به گزارش ایران تئاتر، پس از استقبال خوب مخاطبان تئاتر از اجرای نمایش کمدی «آبگوشت زهرماری» در تماشاخانه سنگلج در سال 98 و همچنین جشنواره تئاتر فجر، این بار این اثر نمایشی کمدی برمخاطب برای علاقه مندان تئاتر از تلویزیون تئاتر ایران پخش می‌شود.

«آبگوشت زهرماری» با دراماتورژی عقیل جماعتی و تهیه کنندگی امیرحسین شفیعی داستان خان یک عمارت است که مدتی‌ست بی‌اشتها شده و بزرگان ناتوان از درک علت آن. آشپزان عمارت آستین بالا زده و بازی می‌کنند تا بیابند چه بر خان گذشته است....

نمایش «آبگوشت زهرماری» در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر برای جشنواره آیینی و سنتی اجرا شد . همچنین ١٠ شب در جزیره خارک اجرا و بعد از آن به‌مدت 17 شب در تماشاخانه سنگلج اجرای عموم داشت . این اثر در ادامه  در بخش صحنه‌ای رقابتی جشنواره فجر اجرا شد.

در خلاصه نمایشنامه آمده: ما آشپزان عمارت بوشهر عاشق بازی، از هیچ فرصتی برای بازی دریغ نمی کنیم. این بار تاس ریخته شد به دست کسی که نمی دانیم کیست. بازی شروع شده و ما غافل از اصل بازی مشغول پخت و پز در مطبخ خانه عمارتیم که ناگه ما را محکوم به مرگ می کنند. ما عاشقان بازی راه نجات را در بازی می بینیم، پس بازیگوشانه میشه بازی در بازی و نتیجه اون میشه «آبگوشت زهرماری»...

در این نمایش هنرمندانی همچون؛ عبد بناری، الهام چنانی، علی نبی پور، میلاد سعیدی، عقیل جماعتی، زینب فخار و امیرمحمد شماسی بعنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: موسیقی زنده: عماد عرب زاده و علی قائدزاده، مسعود نسیمی، طراح نور: اسماعیل رضایی، طراح لباس و صحنه: حسین اسدی، طراح گرافیک، عکس: محمد صادق زرجویان، ساخت تیزر: محمد صادق زرجویان، علی غیاثوند و پویا هاشمی، برنامه ریز:  الهام چنانی،  مدیر تولید: الهام زارعی، سرپرست گروه هنری کاغذ سفید: حسین اسدی، روابط عمومی: ناصر ارباب، عکاس:  صادق زرجویان.

نمایش «آبگوست زهرماری » را می توانید هم اکنون از اینجا تماشاکنید.

گفتنی است تلویزیون تئاتر ایران در دور جدید فعالیت خود از 8 خردادماه نمایش های هماتوم اپیدورال جن زده ،برونسی ،گاو میش ،ویری ویری در سرزمین سلامت ، یک و بیست دقیقه بامداد را عرضه کرده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران