در حال بارگذاری ...
دعوت موسسه هنرمندان پیشکسوت از اصحاب فرهنگ و هنر و مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات :

مسئولانه به پا می خیزیم و سهم خود را ادا می کنیم

موسسه هنرمندان پیشکسوت با انتشار بیانیه‌ای ملت ایران را به حضور باشکوه در پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری فراخواند.

به گزارش ایران تئاتر در متن این بیانیه آمده است:

فَبَشِّرْ عِبَادِ، الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَه

ایران؛ سرزمینی غنی از فرهنگ. با تاریخی درخشان و تمدنی چندهزار ساله که فخر هر انسانی است. درگذر سال‌ها، طوفان‌های بسیاری را بر پیکر خود تحمل کرد اما فرو نپاشید وهمیشه ققنوس‌وار استوارتر از قبل قد علم کرد.

در این روز‌های بی‌قرار نیز امید و ایمان به پیروزمندی کشور نوری ست برایمان. زمان شتاب ناپذیر می‌گذرد. اما فراموش نمی‌کند هرآنچه بر تاریخ ما گذشته است. هر شبانه روز می‌توان طرحی نو درانداخت و راهی نو ساخت. راهی برای فردایی پربار و پرافتخاربرای ایران عزیزمان.

در مقاطع حساس تاریخ همواره نشان دادیم که این مردم هستند که حماسه آفرینی می‌کنند. اکنون نیز یکی از همان زمان‌ها است. تا همگی مسئولانه به پا خیزیم و سهم خود را در پیشرفت کشور ادا کنیم. و در زمانه جدید انتخابات یکی از جلوه‌های مردم سالاری دینی است که تبلور آن را در این چهل سال دیده‌ایم. ومردم با انتخاب خود سرنوشت کشور را برای چهار سال مشخص می‌کنند. با توجه به تکثر جامعه ایرانی وتنوع آن از نظر فرهنگی، قومی ومذهبی وجایگاهی که اصحاب فرهنگ وهنربخصوص پیشکسوتان این حوزه در بین مردم فهیم ایران دارند، موسسه هنرمندان پیشکسوت به نمایندگی از همه دلدادگان فرهنگ غنی ایران، همه مردم را دعوت به مشارکت در انتخابات 28 خرداد می‌نماید. مردم فهیم ایران با حضور خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر برگ زرین دیگری از تاریخ این مرز وبوم را ورق می‌زنند. به امید روز‌های بهتر برای ایران وایرانی.




مطالب مرتبط

در آیین پاسداشت و تکریم هنرمندان پیشکسوت متولد دی‌ مطرح شد

هنرمندان، سرمایه‌های ملی کشور هستند
در آیین پاسداشت و تکریم هنرمندان پیشکسوت متولد دی‌ مطرح شد

هنرمندان، سرمایه‌های ملی کشور هستند

سیدعباس عظیمی (مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت) در آیین پاسداشت و تکریم هنرمندان پیشکسوت متولد دی‌ گفت هنرمندان عزیز کشور به‌عنوان سرمایه‌های ملی هستند و امیدوارم با بهبود شرایط درآمدی دولت، شاهد افزایش بودجه برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به هنرمندان پیشکسوت باشیم.

|

هنرمندان پیشکسوت پیشواز روشنایی رفتند

دورهمی خانوادگی موسفیدان هنر به مناسبت شب یلدا
هنرمندان پیشکسوت پیشواز روشنایی رفتند

دورهمی خانوادگی موسفیدان هنر به مناسبت شب یلدا

سیدعباس عظیمی در میهمانی خانوادگی هنرمندان پیشکسوت که به مناسبت شب یلدا با حضور هنرمندان برجسته و باسابقه رشته‌های مختلف برگزار شد، موسسه هنرمندان پیشکسوت را گنجینه بزرگ هنر ایران اسلامی دانست و گفت اگر هرکدام از اعضای این موسسه نزدیک به نیم قرن تجربه و تخصص داشته باشند، در ...

|

طوفان درگذشت

طوفان درگذشت

رضا صفایی‌پور، معروف به طوفان، بازیگر پیشکسوت سینما و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت، پس از یک دوره درگیری با بیماری پارکینسون، روز یکشنبه 26 آذر درگذشت.

|

صاحب ردیف بودجه شدن موسسه هنرمندان پیشکسوت پیگیری می‌شود

صاحب ردیف بودجه شدن موسسه هنرمندان پیشکسوت پیگیری می‌شود

جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به درخواست هنرمندان پیشکسوت در خصوص قرار گرفتن نام این مؤسسه در ردیف‌های بودجه دولت، گفت قطعاً این درخواست هنرمندان پیشکسوت را از طریق مجلس پیگیری خواهیم کرد.

|

نظرات کاربران