در حال بارگذاری ...
عضو انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد:

فراخوان برگزاری رپرتوار نمایشنامه خوانی در شهرکرد

انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری از گروه های نمایشی برای رپرتوار نمایشنامه خوانی در تماشاخانه مهر شهرکرد دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از چهارمحال و بختیاری، کامیار معتمدیان دهکردی عضو انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری گفت:  متاسفانه با توجه به شرایط بیماری کرونا در دو سال اخیر فعالیت های نمایشی در استان کم رونق شده و انجمن هنرهای نمایشی استان با هدف رونق بخشیدن به هنر نمایش و معرفی متون نمایشی ایران و جهان و همچنین ایجاد بستری برای گفت و گوی بیشتر در باب نمایشنامه از گروه های نمایشی استان برای اجرای نمایشنامه خوانی دعوت به عمل می آورد.

معتمدیان افزود: موضوع متن های نمایشی برای اجرا در این طرح آزاد بوده و گروه های متقاضی برای شرکت در اجرا های نمایشنامه خوانی در صورت پذیرش اثر بعد از بازخوانی و بازبینی سه شب اجرا در شهرکرد خواهند داشت.

وی اظهار داشت: به گروه های منتخب نمایشنامه خوانی کمک هزینه ای از سوی انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری پرداخت خواهد شد.

معتمدیان گفت: هماهنگی گروه های نمایشی برای ارسال اثر با مجری طرح سرکار خانم طاهره سلیمانی است و آثار پذیرفته شده در هفته پایانی تیر ماه 1400 بازبینی خواهند شد و در مرداد ماه به روی صحنه خواهند رفت.

علاقه مندان برای شرکت در این اجرا ها می توانند آثار خود را به مرکز هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا از طریق فضایی مجازی درواتس آپ به شماره: 09030216672  ارسال نمایند.

 




مطالب مرتبط

با انتشار یک فراخوان و اهدای جایزه‌ای ویژه اعلام شد

جشنواره‌های وزارت ارشاد را نقد کنید
با انتشار یک فراخوان و اهدای جایزه‌ای ویژه اعلام شد

جشنواره‌های وزارت ارشاد را نقد کنید

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار فراخوانی از قدردانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارایه بهترین نقدها با موضوع جشنواره‌های برگزارشده و عملکرد این وزارت خانه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

|

روزهای پایانی بهمن 1402 با نمایشنامه‌خوانی در تهران

میزبانی تئاتری‌ها با «کیک پنیر و آلبالو» و «درخت خرمالو»
روزهای پایانی بهمن 1402 با نمایشنامه‌خوانی در تهران

میزبانی تئاتری‌ها با «کیک پنیر و آلبالو» و «درخت خرمالو»

نمایشنامه‌خوانی‌های «ترور»، «سمفونی درون بطری»، «ادموند»، «کیک پنیر و آلبالو»، «درخت خرمالو»، «کورالین» و «طغیان» از جمله آثاری هستند که در روزهای پایانی بهمن 1402 روی صحنه می‌روند.

|

نظرات کاربران