در حال بارگذاری ...
با اجرای 5 گروه نمایشی؛

«رپرتوار تئاتر خیابانی ایران» در کرمانشاه در حال برگزاری است

رویداد " رپوتوار تئاتر خیابانی ایران" با شرکت ۸۰ گروه نمایشی منتخب از چهار جشنواره از سراسر کشوراز ۲۶ تیرماه شروع شده و تا ۱۵ مردادماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کرمانشاه، رویداد " رپوتوار تئاتر خیابانی ایران" توسط انجمن هنرهای نمایشی کشور، با اجرای نمایش­های "فرود سیاوش" به کارگردانی سعید ذبیحی، "یک شهر زیبا" به کارگردانی بهاره سعیدی پناه، "چوپی نوروز" به کارگردانی مرتضی اسدی مرام، "او پهلوان اکبره"  به کارگردانی مشترک مصطفی دهشت و بهار بردبار و "ایران بدون سیاه" به کارگردانی غزل شاه­آبادی از 26 تیرماه در کرمانشاه آغاز شده و تا 15 مردادماه ادامه دارد.

در این رویداد 80 گروه نمایشی از سراسر کشور حضور دارند. هر گروه نمایشی مکلف است 5 اجرا در شهر و یا استان خود با هدف حمایت از تئاتر خیابانی داشته باشد.

نمایش‌­های حاضر در این رویداد منتخب چهار جشنواره بین المللی تئاتر فجر، جشنواره ملی مقاومت، خیابان تئاتر ایران و جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران مبارک هستند.

گفتنی ست فراخوان برای آثاری که در جشنواره ها حضور نداشته­ اند منتشر شده و از کارگردان های متقاضی حضور در این رویداد تنها یک کار پذیرفته شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران